داماش برای دومین بار در فصل جاری عازم شیراز خواهد شد.

به گزارش وارش اسپرت – رسانه هواداران داماش گیلان، در چهارچوب هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ یک از ساعت ۱۴:۴۵ روز چهارشنبه ۲۴ آبان، تیم شهر راز شیراز در استادیوم حافظیه این شهر پذیرای داماش گیلان خواهد بود.

وضعیت دو تیم:

تیم نوپای شیرازی که در ابتدای فصل با خرید امتیاز آرمان گهر سیرجان وارد رقابت‌های لیگ یک شد، هم اکنون با ۱۶ امتیاز در جایگاه هشتم جدول قرار دارد. شاگردان ستار زارع که هفته گذشته در کرمان شکست سنگین چهار بر دو را در مقابل مس متحمل شدند، به دنبال بازگشت به روند پیروزی هستند؛ البته دو چیز می‌تواند سد راه آنها شود: داماش با انگیزه که به دنبال جدا کردن خود از جمع فانوس به دستان است و پس از آن وضعیت نابسامان چمن استادیوم حافظیه که این روزها به شدت مورد انتقاد کادر مدیریتی تیم فجر قرار گرفته است که البته این نمی‌تواند بهانه خوبی برای نتیجه نگرفتن باشد. چرا که هر دو تیم قرار است در آن چمن بازی کنند.

در سوی دیگر داماش پس از یک برد روحیه‌بخش در رشت در مقابل آریو اسلامشهر، آماده است این برد را تبدیل به یک روند مثبت کند. لاجوردی‌ها که این روزها در جو آرامتری سیر می‌کنند، به دنبال کسب نخستین امتیاز خارج از خانه هستند تا با ادامه یک روند مثبت و رسیدن به فصل نقل و انتقالات، خانه‌تکانی را آغاز کنند و هواداران این تیم شاهد یک داماش شایسته‌تر و آبرومندتر باشند.

نکات آماری:

– شهر راز از پنج بازی خانگی قبلی‌اش تنها یک برد در مقابل خلیج فارس ماهشهر قعرنشین بدست آورده است.

– داماش گیلان همچنان تنها تیم این فصل لیگ یک است که در دیدارهای خارج از خانه، هیچ امتیازی کسب نکرده است.

– دو باخت از سه باخت این فصل شهر راز در دیدارهای خانگی بوده است.