شاهین و داماش، مصاف پایین جدولی حساسی در بوشهر خواهند داشت.

به گزارش وارش اسپرت – رسانه هواداران داماش گیلان، در چهارچوب هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ یک از ساعت ۱۹:۰۰ شنبه ۲۶ اسفند، تیم شاهین بندر عامری در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر پذیرای داماش گیلان خواهد بود.

وضعیت دو تیم:

اواخر نیم‌فصل اول بود که به دلیل عدم انجام تعهدات مالی، امتیاز لیگ یکی تیم خلیج فارس ماهشهر مجددا به تیم شاهین بندر عامری بازگشت. اتفاقی که برای این تیم تاکنون مثبت پیش رفته است؛ چرا که شاهین با کسب دو پیروزی و سه تساوی و تنها یک باخت از شش بازی ابتدایی نیم‌فصل دوم، تا حدودی از قعر جدول جدا شده است و حال با سه امتیاز اختلاف نسبت به داماش که یک بازی کمتر هم دارد، فعلا در منطقه امن جدول قرار دارد. با این حال خطر برای شاگردان داود سیدعباسی کاملا از بین نرفته است. چرا که از دست دادن امتیاز و یا شکست در این بازی، بار دیگر شرایط جدولی این تیم را بحرانی خواهد کرد.

در سویی دیگر، داماش که هفته گذشته سرانجام پس از ۱۲ هفته رنگ پیروزی را دید و شهرداری آستارا را در یک مصاف شش امتیازی مغلوب کرد، حال باید سفری طولانی به جنوب کشور برای مصاف شش امتیازی دیگر داشته باشد. رکورد خارج از خانه این فصل داماش نگران کننده است و شاید کفه ترازو را به نفع میزبان سنگین کند. اما بازی سرحالی که داماش یکشنبه اخیر در برابر شهرداری از خود به نمایش گذاشت، امیدهای هواداران این تیم را به کسب یک نتیجه خوب در مسابقه پیش رو بالاتر برده است.

نکات آماری:

– داماش در آخرین مسابقه‌ای که در بوشهر به میدان رفت، موفق به کسب پیروزی در مقابل شاهین بوشهر شد.

– از زمان تغییر سهمیه به شاهین بندر عامری، این تیم از پنج بازی خانگی، سه پیروزی و یک تساوی بدست آورده است و تنها در مقابل آریو اسلامشهر شکست خورده است.