آخرین ایستگاه داماش در نیم فصل اول در کرج خواهد بود.

به گزارش وارش اسپرت – رسانه هواداران داماش گیلان، در چهارچوب هفته هفدهم رقابت‌های لیگ یک از ساعت ۱۴ روز چهارشنبه ۲۹ آذر، سایپا تهران در ورزشگاه انقلاب کرج میزبان داماش گیلان خواهد بود.

وضعیت دو تیم:

سایپا که در ابتدای فصل یکی از مدعیان صعود شناخته می‌شد، به رغم حضور در رتبه پنجم جدول، فاصله امتیازی قابل توجهی با تیم‌های بالاتر از خودش دارد که این امر به خاطر نتایج سینوسی و باخت‌های گاه دور از انتظار این تیم بوده است. این نتایج سینوسی منجر به تغییر کادر فنی این تیم شد و مجتبی سرآسیایی جایگزین مهدی حسینی‌نسب شد. حال سایپا در صدد است نیم فصل را به قوی‌ترین شکل ممکن در مقابل داماش به اتمام برساند تا بار دیگر به جمع بالانشینان نزدیک شود.

در سویی مقابل، لاجوردی‌پوشان شهر باران هفته گذشته دو امتیاز خانگی دیگر را در مقابل خوشه طلایی از دست دادند و در عین حال، رای بازی با نفت و گاز گچساران به ضررشان اعلام شد و بحث مخارج تیم و مشکلات پابرجا مانده مالکیت تیم، شرایط پرتنشی را برای داماش رقم زده است. داماش که در تمام فصل هیچ امتیازی از دیدارهای خارج از خانه کسب نکرده است، در بدترین شرایط ممکن عازم کرج شده است و برای موفقیت در این بازی، به نظر می‌رسد که روی کاغذ شانس چندانی ندارد. اما هیچ وقت نمی‌توان اتفاقات فوتبال را نادیده گرفت.

نکات آماری:

– سایپا در دو بازی خانگی اخیرش، متحمل شکست شده است.

– داماش و سایپا تاکنون ۲۱ بار به مصاف یکدیگر رفته‌اند که سهم داماش ۶ برد و سهم سایپا ۹ برد بوده است و ۶ بازی نیز با نتیجه مساوی به اتمام رسیده است.

 

عکس: مرحله نیمه نهایی جام حذفی/ سه‌شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۸/ استادیوم سردار جنگل رشت / داماش گیلان ۲-۱ سایپا تهران