در نبردی برای صعود و عدم سقوط، داماش و چادرملو به مصاف یکدیگر می‌روند.

به گزارش وارش اسپرت – رسانه هواداران داماش گیلان، در چهارچوب هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ یک از ساعت ۱۶:۴۵ روز دوشنبه ۲۷ فروردین، تیم داماش گیلان در بازگشت مجدد به استادیوم عضدی پذیرای چادرملوی اردکان خواهد بود.

وضعیت دو تیم:

داماش پس از آغاز خوب در سال جدید با برتری در برابر مس شهر بابک، دو باخت پیاپی را در مقابل خیبر و پارس جنوبی متحمل شد که علی‌الخصوص باخت در برابر پارس جنوبی که باز هم در واپسین ثانیه‌ها رقم خورد، نمکی بر زخم هواداران این تیم بود. با توجه به پیروزی دریا بابل در مسابقه حساس امروز برابر شاهین بندر عامری که شرایط جدولی در انتهای جدول را پیچیده تر و حساس تر از قبل کرده است، برتری داماش در این مسابقه برای ماندن در کورس بقا ضروری است.

در سوی دیگر چادرملو که به شدت در حال رقابت با خیبر و دیگر تیم‌ها برای صعود به لیگ برتر است، پس از توقف خانگی در برابر نفت مسجد سلیمان، نیاز دارد برای جا نماندن از کورس صعود حداکثر امتیازات باقیمانده را کسب کند و حساس بودن وضعیت داماش، می‌تواند باعث جذابیت بیشتر این مسابقه شود و چادرملو باید در مقابل یک تیم که چیزی برای از دست دادن ندارد و هم هواداران پرشور آن روبرو شود.

 

نکات آماری:

– داماش در مقابل تمام تیم‌هایی که در این فصل در مقابلشان بازی کرده است، حداقل یک بار شکست خورده است.

– چادرملو تنها دو بار در این فصل در خارج از خانه مغلوب شده است که آن هم در مقابل تیم‌های مدعی خیبر خرم آباد و نفت مسجد سلیمان بود.