داماش در نخستین بازی زیر نظر مالکیت جدیدش، پذیرای مهمانی از بوشهر خواهد بود.

به گزارش وارش اسپرت – رسانه هواداران داماش گیلان، در چهارچوب هفته نهم رقابت‌های لیگ یک از ساعت ۱۵:۳۰ روز جمعه پنجم آبان، تیم داماش گیلان در استادیوم عضدی رشت میزبان پارس جنوبی جم خواهد بود.

وضعیت دو تیم:

کابوس مالکیتی باشگاه داماش که به مدت هشت هفته مطلقا تمام زوایای این تیم را تحت تاثیر قرار داده بود، به نظر به پایان رسیده است و حال لاجوردی‌پوشان تحت مالکیت نصیر نعیمی‌پور، به دنبال شروعی تازه در این فصل هستند. داماش که در دو بازی اخیر زیر نظر کادر فنی جدید، بازی‌های به مراتب قابل قبول‌تری را ارائه داده است، به دنبال این است که این روند مثبت را در مقابل تیم مدعی پارس جنوبی جم ادامه دهد.

در سوی مقابل پارس جنوبی جم با هدایت امید روانخواه فصل نسبتا نامتوازنی را سپری کرده است. این تیم اکنون با ۱۳ امتیاز در جایگاه ششم قرار دارد و با خیبر صدرنشین، پنج امتیاز فاصله دارد. البته تفاضل گل منفی این تیم در رتبه ششم یادآور سه شکست این تیم در این فصل است که دو مورد از آنها، شکست خانگی می‌باشد. پارس جنوبی در این فصل یا خیلی خوب نتیجه گرفته و یا خیلی بد و حد وسطی نداشته است و احتمالا در مقابل داماش پرانگیزه این روزها، روز سختی را سپری خواهد کرد.

نکات آماری:

– این دیدار نخستین تقابل رسمی داماش گیلان و پارس جنوبی جم خواهد بود.

– داماش که در شش بازی ابتدایی‌اش تنها ۲ گل به ثمر رسانده بود، در دو بازی اخیرش ۵ گل به ثبت رسانده است.

– هم داماش و هم پارس جنوبی آمار ۷ گل در هشت بازی را تاکنون به ثبت رسانده‌اند.

– پارس جنوبی از چهار بازی خارج از خانه قبلی‌اش فقط یک باخت (به استقلال ملاثانی) داشته است و در سه بازی دیگر، دو برد و یک تساوی کسب کرده است.