اولین مسابقه رسمی داماش در سال ۱۴۰۳، میزبانی از مس شهر بابک خواهد بود.

به گزارش وارش اسپرت – رسانه هواداران داماش گیلان، در چهارچوب هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ یک از ساعت ۱۹:۱۵ چهارشنبه ۸ فروردین، تیم داماش گیلان در استادیوم عضدی رشت پذیرای مس شهر بابک خواهد بود.

وضعیت دو تیم:

پس از برتری قاطع و یک بازی قابل قبول در مقابل شهرداری آستارا، داماش نتوانست روند مثبت خود را حفظ کند و به رقم انجام یک بازی پایاپای و یا حتی برتر، در خانه شاهین بندر عامری با دو گل مغلوب شد تا هم یک بازی شش امتیازی دیگر را واگذار کند و هم روند نامطلوب این تیم در بیرون از خانه ادامه پیدا کند. داماش حال دو میزبانی پیاپی در انتظارش است و امیدوار است با کسب حداکثر امتیازات در دو بازی آتی، از منطقه سقوط تا حدودی فاصله بگیرد.

در مقابل مس شهر بابک وضعیتی به معنای واقعی معمولی را پشت سر می‌گذارد. آنها نه به قدری امتیاز جمع کرده‌اند که مدعی صعود به لیگ برتر باشند و نه به قدری امتیاز از دست داده‌اند که همجوار داماش در منطقه سقوط باشند. با این حال این تیم که در رتبه یازدهم جدول قرار دارد، هفته گذشته برد روحیه‌بخشی در مقابل نفت و گاز گچساران به دست آورد و در مجموع صاحب یکی از ترکیب‌های تیمی خوب در لیگ یک است و به هیچ وجه نمی‌توان این تیم را دست کم گرفت.

نکات آماری:

– داماش تا اینجای فصل تنها در سه بازی خانگی پیروز شده است که این آمار با آمار فصل ۹۲/۹۳ این تیم در لیگ برتر که منجر به سقوط لاجوردی‌ها شد، برابری می‌کند.

– مس شهر بابک در ۱۲ دیدار خارج از خانه این فصلش تنها دو بار موفق به پیروزی شده است و پنج مساوی و پنج باخت حاصل سایر این دیدارها است.

– حاصل کار داماش در ۱۳ دیدار اخیری که در ابتدای سال انجام داده است، چهار پیروزی، دو تساوی و هفت شکست بوده است.