نخستین میزبانی داماش در نیم‌فصل دوم، صفحه‌ای دیگر از یک تقابل پرتکرار خواهد بود.

به گزارش وارش اسپرت – رسانه هواداران داماش گیلان، در چهارچوب هفته نوزدهم لیگ یک از ساعت ۱۴:۳۰ چهارشنبه بیست و پنجم بهمن، تیم داماش گیلان در استادیوم عضدی رشت پذیرای فجر سپاسی شیراز خواهد بود.

 

وضعیت دو تیم:

– داماش گیلان در حالی اولین میزبانی‌اش در نیم‌فصل دوم را تجربه خواهد کرد که هفته گذشته بالاخره توانست نخستین امتیاز خارج از خانه‌اش را در کرمان در مقابل مس کسب کند و این اتفاق می‌تواند باعث شود تیم با اعتماد به نفس بیشتری به مسیر ادامه دهد. بزرگترین معضل این روزهای داماش منهای مسئله تمام نشدنی مالکیت، بسته بودن پنجره نقل و انتقالات این تیم است که باعث شده است داماش نتواند بازیکن جدیدی جذب کند و از آنها در ترکیب بهره ببرد. شاید این اتفاق وزنه را به سمت تیم میهمان سنگین‌تر کند اما داماش هیچ‌وقت در عضدی، یک تیم از پیش باخته نیست و نخواهد بود و قطعا روز سختی را برای حریف شیرازی رقم خواهد زد.

در سوی دیگر فجر سپاسی در نیم‌فصل با فعالیت در نقل و انتقالات، نقاط ضعف خود را پوشش داد و در نخستین دیدار نیم‌فصل دوم با شکست نفت مسجد سلیمان که رقیب مستقیمش به حساب می آید، برای سایر رقبا خط و نشان کشید و پس از تیم نیروی زمینی را در جام حذفی مغلوب کرد و راهی دور بعد شد تا نشان دهد در فرم خوبی قرار دهد. حال تیم شیرازی برای عقب نماندن از چادرملو و خیبر که رتبه‌های اول و دوم جدول را قبضه کرده‌اند، نیاز مبرم به سه امتیاز این بازی دارند. ماموریتی که در جو عضدی، ماموریتی سخت خواهد بود.

 

نکات آماری:

– داماش در دیدارهای خانگی فصل جاری تنها یک بار مغلوب شده است.

– فجر سپاسی در ۹ دیدار بیرون خانه قبلی، تنها دو بار پیروز شده است.

– از آخرین برد فجر در رشت ۱۰ سال می‌گذرد و آخرین برد داماش در مقابل فجر به ۷ سال پیش برمیگردد.

– تیم‌های داماش گیلان و فجر سپاسی شیراز تاکنون ۲۶ بار در مقابل هم قرار گرفته‌اند که سهم هر تیم ۱۰ برد بوده است و ۶ بازی به تساوی انجامیده است.

 

عکس وارش اسپرت: داماش گیلان ۱-۰ فجر سپاسی/ هفته بیستم لیگ برتر ۹۱-۱۳۹۰/ ۲۵ دی – استادیوم عضدی رشت