آخرین میزبانی خانگی داماش در نیم فصل اول در مقابل یک رقیب آشنا رقم خواهد خورد.

به گزارش وارش اسپرت – رسانه هواداران داماش گیلان، در چهارچوب هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ یک، از ساعت ۱۴:۰۰ چهارشنبه ۲۲ آذر، داماش گیلان در استادیوم عضدی رشت پذیرای خوشه طلایی خواهد بود.

وضعیت دو تیم:

داماش در حالی گام به این مسابقه می‌گذارد که به دلیل میسر نشدن سفر به گچساران، بازی هفته گذشته این تیم مقابل نفت و گاز برگزار نشد و یک روز قبل از برگزاری دیدار خود برابر خوشه‌طلایی به حکم کمیته انضباطی سه بر صفر برابر نماینده گچساران بازنده اعلام شد! عدم سفر به گچساران باعث شد تا داماش یک هفته بیستر فرصت آماده‌سازی داشته باشد و مربی جدید تیم یعنی اصغر کلانتری که پس از اتفاقات پیش‌فصل مجددا به داماش بازگشته است، زمان بیشتری برای آشنایی با تیم و تمرین دادن نفرات را داشته باشد.

در سوی دیگر تیم خوشه طلایی که احتمالا متعلق به همه ایران است، چرا که هنوز مشخص نیست که این تیم متعلق به ساوه است یا اردبیل و چرا تمریناتش در تهران و بازی‌هایش در آستارا است. این بلاتکلیفی‌ها روی عملکرد این تیم نیز تاثیرگذار بوده است و خوشه طلایی به جمع قعرنشینان جدول از جمله داماش نزدیک است. شکست خوشه در این مسابقه، داماش را به یک امتیازی این تیم می‌رساند و اگر شرایط این تیم بهبود پیدا نکند، جزو کاندیدای اصلی سقوط خواهد بود.

 

نکات آماری:

– خوشه طلایی از ۷ بازی خارج از خانه قبلی‌اش در این فصل تنها ۲ امتیاز کسب کرده است.

– تیم‌های داماش گیلان و خوشه طلایی تاکنون ۵ بار در مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند که سهم داماش ۲ برد و سهم خوشه طلایی ۱ برد بوده است و ۲ بازی نیز با نتیجه مساوی خاتمه یافته است.

 

عکس: هفته بیست و پنجم لیگ دو ۹۸-۱۳۹۷/ ۲۰ فروردین ۱۳۹۸/ داماش گیلان ۲-۰ خوشه طلایی ساوه.