داماش و آریو برای سومین فصل پیاپی در سومین لیگ متفاوت به مصاف یکدیگر می‌روند.

به گزارش وارش اسپرت – رسانه هواداران داماش گیلان، در چهارچوب هفته یازدهم رقابت‌های لیگ یک از ساعت ۱۶ روز چهارشنبه ۱۷ آبان، تیم داماش گیلان میزبان آریو اسلامشهر خواهد بود.

وضعیت دو تیم:

شاید پس از هفته‌ها بتوان گفت که حداقل در حال حاضر صحبت از درگیری‌های مالکیتی کمتر در اطراف داماش شنیده می‌شود و حال تمام توجهات به سمت عملکرد تیم در درون زمین متمرکز شده است. داماش پس از ارائه چند بازی قابل قبول پس از تغییرات در کادر فنی، هفته گذشته بار دیگر نمایش ضعیفی ارائه کرد و در مقابل چادرملو در یزد متحمل شکست شد تا بار دیگر آرامش از اردوی داماشی‌ها پر بزند. داماش که در حال حاضر بیش از همیشه نقش یک کاندیدای سقوط را بازی می‌کند، برای نفی این سرنوشت باید شروع به بردن کند و احتمالا لاجوردی‌ها روز سختی را برای رقیب اسلامشهری خود رقم خواهند زد.

در سوی دیگر آریو اسلامشهر قرار دارد که در ابتدای فصل با خرید امتیاز ون پارس راهی لیگ یک شد. این تیم دو فصل پیش با داماش در زیرگروه لیگ سه همگروه بود و فصل گذشته نیز به همراه داماش در گروه ب لیگ دو حضور داشت و سرنوشت این دو تیم را با هم به لیگ یک رساند تا بار دیگر در مقابل یکدیگر صف آرایی کنند. آریو فصل را نسبتا خوب شروع کرد اما با گذشت زمان، نتوانست عملکرد چندان مثبتی به جای بگذارد که این اتفاق باعث جدایی جواد زرینچه سرمربی آریو شد تا وحید بیاتلو با جدایی از شهرداری آستارا، هدایت تیم اسلامشهری را بر عهده گیرد. اینکه این تغییر چه تاثیری بر روند آریو خواهد گذاشت، احتمالا از همین بازی مشخص خواهد شد.

نکات آماری:

– هر دو برد آریو در این فصل در دیدارهای خارج از خانه بوده است و تنها یکی از شکست‌های این تیم در خارج از خانه (در مقابل سایپا) رقم خورده است.

– داماش تنها در یک دیدار این فصل موفق شد گلی دریافت نکند.

– داماش در سه دیدار از پنج دیدار خانگی قبلی، در همان ده دقیقه ابتدایی نیمه دوم برتری را از دست داده و گل مساوی را دریافت کرده است.

– داماش گیلان و آریو اسلامشهر تاکنون سه بار در مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند که هر سه بازی با نتیجه مساوی به اتمام رسید‌.