داماش گیلان در ورزشگاه آزادی کامیاران، میهمان آوالان کامیاران خواهد بود.

 

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، در چارچوب هفته پانزدهم لیگ دسته دو و در گروه الف، تیم داماش گیلان میهمان تیم کردستانی آوالان کامیاران خواهد بود.

وضعیت دو تیم:

 

آوالان، نماینده استان کردستان که امسال پس از دو فصل غیبت و با چاشنی تغییر نام بار دیگر در رقابت های لیگ دسته دو حضور یافته است، تا اینجای فصل عملکرد نسبتا خوبی را به نمایش گذاشته است و در حال حاضر با کسب ۲۱ امتیاز از ۱۳ بازی در جایگاه ششم جدول قرار دارد. گرچه آنها در نیم فصل دوم چند مهره مهم خود را از دست دادند و در نخستین بازی نیم فصل دوم، مغلوب شهرداری بم شدند، اما رکورد خوب آنها در بازی های خانگی، نشانگر این است که تیم های دیگر کار آسانی در استادیوم آزادی کامیاران نخواهند داشت.

 

 

در سوی دیگر داماش گیلان با دو برد خانگی اخیری که در انتهای نیم فصل اول و ابتدای نیم فصل دوم بدست آورد، با ۲۷ امتیاز به صدر جدول رسید. با این حال آنها تنها یک امتیاز با تیم رده دومی خوشه طلایی ساوه فاصله دارند و با توجه به اینکه هفته بعد به قرعه استراحت خواهند خورد، باید در خانه آوالان پیروز شوند. چرا که در غیر این صورت امکان دارد با نتیجه گرفتن تیم های پایین تر، فاصله چند امتیازی هر چند موقتی با صدر جدول پیدا کنند.

 

 

نکات آماری:

 

– آوالان در هفت بازی خانگی این فصلش، پنج بار پیروز شده، یک بار به تساوی رضایت داده و تنها یک بار مغلوب شده است.

– داماش در شش بازی خارج از خانه اش در لیگ تنها یک بار پیروز شده است و سه تساوی و دو باخت را نیز تجربه کرده است. گرچه چهار پیروزی خارج از خانه این تیم در جام حذفی، می تواند هشداری برای هر تیم میزبانی باشد.

– تیم آوالان کامیاران در مجموع ۲۰ گل در این فصل به ثمر رسانده است که نیمی از این گل ها توسط کیوان مارابی، مهاجم ۱۰ گله و آقای گل فعلی لیگ دو به ثمر رسیده است.

– تنها ۴ گل از ۲۲ گل به ثمر رسیده داماش در این فصل لیگ دو در دیدارهای خارج از خانه به ثمر رسیده است.

– تنها تقابل تیم های داماش گیلان و آوالان کامیاران در نیم فصل اول فصل جاری لیگ دو بود که داماش با سه گل به راحتی از سد آوالان گذشت.