وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : دیدار دو تیم مسابقه ایی جوانمردانه است که احترام متقابل حرف اول را در آن می زند.

به گزارش وارش اسپرت و به نقل از روابط عمومی باشگاه داماش گیلان،دومین جلسه هم اندیشی مدیران عامل باشگاه های لیگ برتر فوتبال کشور فرصتی بود تا مسئولان دو باشگاه داماش گیلان و تراکتورسازی تبریز گفت و شنودی بسیار صمیمانه و دوستانه در باره بازی دو تیم از مرحله یک هشتم جام حذفی داشته باشند، دیداری که فردا در ورزشگاه شهید عضدی رشت برگزار خواهد شد.

 

متن کامل در ادامه مطلب

 

گفتگوهای دوستانه و خندان عابدینی و قویدل با محمد حسین جعفری مدیرعامل تراکتورسازی بدون هیچگونه تفسیری حاکی از آن بود که بازی دو تیم مسابقه ایی همچون همه مسابقات دیگر در 90 یا 120 دقیقه به پایان می رسد و هر چی هست رقابتی جوانمردانه بین بازیکنان دو تیم در میدان مسابقه است و موضوعی یا حرف و حدیث دیگری وجود ندارد تا باعث ایجاد حاشیه در سکوی تماشاگران و هواداران دو تیم شود. برهمین اساس عابدینی و جعفری هواداران دو تیم را به حفظ احترام متقابل،پرهیز از هر گونه شعارهای نامربوط با مسابقه،احترام به کادر فنی و بازیکنان دو تیم و حفظ شوونات فرهنگی در ورزشگاه نمودند.

 

 

امیر عابدینی مدیرعامل داماش گیلان همچنین خطاب به هواداران داماش گیلان در بازی فردا گفت: ما فردا میزبان تراکتورسازی هستیم بر همین اساس تماشاگران و هواداران باید نهایت دقت را داشته باشند که ورود به هرگونه حاشیه و یا بکار گیری شعارهای غیر ورزشی نتیجه ای جز آسیب به تیم ما ندارد و ما باید همچنان که بازیکنان ما جوانمردانه در زمین بازی می کنند هواداران و تماشاچیان هم مردانه در جایگاه و سکوی تماشاچیان تا پایان بازی فقط و فقط از تیم حمایت کنند و از بروز هرگونه صحنه ای که منجر به آسیب به تیم و بازی های خانگی ما می شود پرهیز کنند. وی در پایان تاکید کرد: براساس تجارب قبلی ورود سکوهای تماشاچیان به حاشیه در مسابقات خانگی چیزی جز آسیب به باشگاه و تیم نداشته و باعث شده تا به حکم کمیته انضباطی بازی های مهمی از ما را در خارج از خانه برگزار کنند.

 

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید