مسعود رهنما مدیرکل ورزش وجوانان کسب مدالهای رنگارنگ وزنه برداران گیلانی از رقابتهای باشگاههای آسیا در قطر را به جامعه ورزش ،مردم ومسئولان استان تبریک گفت.

به گزارش وارش اسپرت-پایگاه خبری و تحلیلی ورزش گیلان ، دکتر مسعود رهنما مدیرکل ورزش وجوانان گیلان کسب 3 مدال طلا و 4 برنز وزنه برداران غیور گیلانی از آوردگاه بزرگ باشگاههای آسیا در دوحه قطر را نشان از اراده ،تلاش وحمایت ورزشکاران ،خانواده هایشان ،مربیان ،مسئولان هیات وفدراسیون و استاندار محترم ونمایندگان مجلس دانست واز صمیم قلب این موفقیت را تبریک گفت.

وی کسب مدال و افتخار در 10 رشته آمایش سرزمین که از قبل برنامه ریزی شده بود را یک موفقیت برای ورزش استان برشمرد وافزود ؛ ازابتدای امسال تاکنون با برنامه ریزیهای انجام شده درستادبازیهای آسیایی و المپیک ، گیلانیها توانستند در رشته های قایقرانی ،شمشیربازی ،تکواندو ،کاراته و وزنه برداری مدالهای ارزشمندی را کسب کنند.

دکترمسعود رهنما گفت ؛دردیگر رشته هایی که گیلان پتانسیل واستعداد دارد هم ملی پوشانی را داریم و امید به مدالهای معتبر وجود دارد.
بنا به اعلام وزارت ورزش وجوانان هر استانی می بایست 10 رشته که استعداد،امکانات ،پتانسیل وقهرمان دارد به عنوان طرح آمایش سرزمین برای ورزش قهرمانی و حرفه ای معرفی کند .