وارش اسپرت

از روز گذشته اخباری مبنی بر عدم حضور تیم فوتبال پیام مشهد در بازی امروز در برابر تیم فوتبال داماش گیلان به گوش می رسید ، دلیل این امر مشکلات مالی بازیکنان با باشگاه پیام بود اما به احترام حریف ، ما از نقل خبر خودداری کردیم تا تکلیف در ساعت 14/30 در عضدی روشن شود.

امروز نیز در ادامه پیگیری های خبری ما روشن شد که نمایندگان باشگاه پیام در جلسه هماهنگی ناظر فدراسیون و نمایندگان داوری که معمولا پیش از برگزاری مسابقه برگزار می شود نیز حاضر نشدند . متعاقب این امر با مدیریت باشگاه پیام تماس گرفته می شود که آن ها اعلام می کنند بازیکنان تیم به دلیل مشکلات مالی موجود حاضر به حضور در این مسابقه نشده اند .

پر واضح است که باشگاه داماش گیلان هرگز از شنیدن این خبر خوشحال نشدند زیرا با توجه به آمادگی بیش از پیش مردان داماش گیلان ، آن ها عزم خویش را جزم کرده بودند تا در میدان مسابقه 3 امتیاز دیدار را از حریف مشهدی گرفته و از سویی دیگر انتقام شکست 1 بر 0 را از پیام مشهد در عضدی رشت بگیرند . از همه مهمتر باشگاه داماش گیلان هرگز این خبر را به فال نیک نمی گیرد زیرا وقوع چنین رخدادی در فوتبال ایران نشان از یک بحران و چه بسا فاجعه دارد که یک باشگاه به دلایل مختلف نمی تواند بار مالی و تعهدات خویش در قبال بازیکنان و طرف های دیگر را اجراء کند ، این امر نشان می دهد روند خصوصی سازی باشگاه های فوتبال دچار یک پسروی بزرگ شده است و امروز باشگاه هایی با خیال راحت در لیگ برتر و لیگ یک در فوتبال حاضرند که پشتشان به حمایت های مالی دولتی گرم است .

در این میان جای بسی خوشحالی است که باشگاه داماش گیلان با تکیه بر برنامه ریزی های مناسب به عنوان بخش خصوصی و متعهد به ورزش و فوتبال کشور راه خود را بدون دغدغه ادامه می دهد تا بتواند بخشی از نسل جدید و جوان کشور را مورد حمایت قرار داده تا در زمینه تربیت ورزشی و گسترش روح جوانمردی و ورزش قهرمانی در کشور در زمینه فوتبال ، والیبال ، بسکتبال ، فوتسال ، کاراته ادامه مسیر دهد و به حول و قوه الهی دایره فعالیت های ورزشی خود را در افق فعالیت های خویش گسترش دهد .

متن کامل را در ادامه مطلب ببینید:

در هر حال باید بگوییم متاسفانه حریف مشهدی داماش گیلان امروز ساعت 14/30 نیز در زمین حاضر نشد تا به حکم قانون حاکم در زمین فوتبال ، سه امتیاز این دیدار به حساب تیم فوتبال داماش گیلان واریز شود . ما پس از این رخداد هرگز فریادهای شادمانه سر نمی دهیم و از خدواند متعال در آستانه سال جدید آرزومندیم تا مشکلات حریف ما حل شده تا بار دیگر با آرامش و خیال راحت پا به میدان کارزار فوتبال کشور بگذارد .

پس از عدم حضور تیم فوتبال پیام مشهد ، داماش گیلان در قالب دو تیم ب و الف یک بازی تمرینی در عضدی رشت برگزار کرد . و بدین ترتیب تیم فوتبال داماش گیلان با کسب 38 امتیاز در پایان هفته 21 لیگ برتر بر صدر جدول تکیه زد تا کارنامه خود در سال 1389 را با موفقیت پشت سرگذراند . از امروز تیم فوتبال داماش گیلان خود را برای دیدارهای باقی مانده در سال 90 آماده می کند تا به لطف خدای متعال و مهربان و پشتکار و همت کادر فنی و بازیکنانش ، بتواند به لیگ برتر فوتبال ایران در فصل بعدی صعود کند .

منبع:داماش ایرانیان