سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان معتقد است که در بازی اول در برابر فولاد نطنز بازیکنان تیم دستورات تاکتیکی را به خوبی به نمایش درآوردند اما در گلزنی با ضعف مواجه بودیم که این را در بازی آینده برطرف می کنیم . این در حالی است که داماش گیلان فردا ساعت 14/30 در جام حذفی در ورزشگاه سردار جنگل به مصاف میلاد دزفول می رود .

با این وجود و با توجه به تمرینات یک هفته اخیر تیم داماش گیلان انتظار می رود تا این تیم با تکیه بر پایان کار در هیجده قدم حریف و زدن ضربات آخر و باز نمودن دروازه حریف ، با هدف شکست میلاد دزفول به میدان رود و بازی را در وقت قانونی به نفع خود به پایان برساند .

 

دیدار تیمهای داماش گیلان و میلاد دزفول از دور اول جام حذفی فوتبال ایران در ورزشگاه سردار جنگل رشت برگزار خواهد شد . این دیدار ساعت 14/30 پنجشنبه هشتم مهر  فردا برگزار خواهد شد و شاگردان ماریان پوشنیک در نخستین گام به مصاف قهرمان جام حذفی خوزستان خواهند رفت. گفتنی است به دلیل نصب فنس در اطراف ورزشگاه شهید عضدی این دیدار نیز به مانند بازی گذشته خانگی داماش گیلان در استادیوم سردار جنگل رشت برگزار خواهد شد .کادر فنی داماش برای این بازی بیشتر از بازیکنان نیمکت نشین و نفراتی که در دیدار گذشته با سپاهان نطنز به میدان نرفتند استفاده خواهد کرد.

 

در همین حال بهزاد داداش زاده مربی داماش گیلان در خصوص بازی با میلاد دزفول گفت :  با تمام قوا با این تیم روبه رو و آنها را شکست خواهیم داد البته هدف اصلی ما صعود به لیگ برتر است و تنها نیم نگاهی به جام حذفی داریم . »»

منبع : داماش ایرانیان