به دنبال شکست تیم فوتبال داماش گیلان در برابر مس رفسنجان که روز گذشته اتفاق افتاد ماریان پوشنیک سرمربی داماش گیلان به سوالات سایت داماش در باره این نتیجه و نتایج اخیر داماش گیلان پاسخ گفت .

 

 ماریان پوشنیک معتقد است لیگ لیک مسیر طولانی در پیش دارد و هواداران با صبر و تحمل حتما شاهد نتایج بسیار خوبی در آینده خواهند بود . وی یکی از علل شکست دیروز را مصدومیت چهار بازیکن کلیدی این تیم دانست . گفتگو با ماریان پوشنیک سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان را می خوانید :

 

 س – علت باخت در برابر مس رفسنجان چه بود ؟

پوشنیک : ما بازی خوبی را انجام دادیم و موقعیت های بسیار خوبی برای گل زنی خلق کردیم اما از این فرصت ها استفاده نکردیم اما در مقابل از تیم حریف دو گل ساده و بسیار بد دریافت کردیم اما ما بازی قابل قبولی به نمایش گذاشتیم و فوتبال خوبی بازی کردیم و مشکل اصلی در عدم استفاده از فرصت های گل زنی بود .

 

متن کامل مصاحبه را در ادامه مطلب بخوانید :

س – برخی انتقادها هست که گفته می شود شما از بازیکنان در پست های تخصصی شان استفاده نمی کنید ، آیا این انتقاد را می پذیرید ؟

پوشنیک : من لزومی نمی بینم که به این سوال پاسخ بدهم چون اساسا هیچ مربی ایی چنین کاری نمی کند ، معنای این حرف این است که یک مربی تیم خودش را با دست خودش تضعیف کند . نه ، چنین نیست بلکه میزان و محور استفاده از بازیکنان ، تمریناتی است که در طول هفته و قبل از هر مسابقه انجام می شود و ما بازیکنان را بر همین اساس و بر اساس آمادگی شان در ترکیب اصلی قرار می دهیم . ما در بازی با مس به جز مصدوم های تیم ، از بازیکنانی استفاده کردیم که در برابر سایپا و تربیت یزد استفاده کرده بودیم و به همان شکل هم آن ها را به خدمت گرفتیم بنابراین این اشکال وارد نیست .

 
س – آیا با این نتایج نگران قهر هواداران با تیم نیستید ؟

پوشنیک : من صادقانه و با اخلاص خطاب به هواداران می گویم که ما تلاش داریم تا به بهترین شکل ممکن کارمان را انجام دهیم و در این راه از هیچ کوششی فرو گذار نیستیم و مطمئن باشند که نتایج خوب هم در راه است و باید صبر داشته باشند . هواداران باید تیم را باور داشته باشند و مطمئن باشند باشگاه داماش روزهای خوشی هم در راه خواهد داشت .

 
س – آیا نتایج بازی های اخیر را در جلساتی مورد بررسی قرار می دهید تا معایب احتمالی تیم برطرف شود ؟

پوشنیک : بدون شک این از وظایف باشگاه و کادر فنی تیم است و مطمئن باشید که این کار را با دقت انجام می دهیم و از سوی باشگاه هم پیگیری می شود .

 

س – همه کارشناسان معتقدند که تیم داماش گیلان در مقایسه با تیم های دیگر لیگ یکی از همه بهتر بسته شده و از امکانات بسیار خوبی هم برخوردار است . آیا شما از نظر امکانات مشکلی دارید ؟

پوشنیک : ما هیچ مشکل خاصی از این بابت نداریم . مشکل ما مثل بسیاری از تیم ها مشکل مصدومیت بازیکنان اصلی ما بوده است . ما در این بازی محمد مختاری ، هاملت ، چاوشی و امیری را فقط به دلیل مصدومیت نداشتیم و این مشکلات هم به مرور حل خواهد شد تا مشکلات تیم ما هم برطرف شود .

س – بازی بعدی شما در رشت است در مقابل اتکا گرگان . آیا این بازی نقطه آشتی هواداران با نتایج تیم است ، یعنی این که ان شاء الله بازی را می برید ؟

پوشنیک : ما به راستی در تمام بازی های اخیر بسیار خوب و زیبا فوتبال بازی کردیم و باید همچنین بدانیم که راه لیگ یک راه بسیار طولانی است و ما در بازی های خانگی خود فقط به دنبال برد هستیم و امیدوارم بازی بعدی خود را در رشت ببریم تا هواداران داماش گیلان را شاد کنیم . ما همه تلاش خود را برای این امر مطمئن باشید که بکار می گیریم . 

 

 

منبع : وبسایت داماش ایرانیان