تیم امید داماش گیلان که به مسابقات کشوری راه یافته بود، به دلیل بلاتکلیفی امکان حضور در این مسابقات را از دست داد.

به گزارش وارش اسپرت – رسانه هواداران داماش گیلان، ترکش‌های نابسمانی مالکیتی داماش دامن تیم امید داماش گیلان را هم گرفت و این تیم که فصل گذشته در رقابت‌های استانی به مقام قهرمانی رسیده بود و به رقابت‌های زیرگروه کشوری (مناطق) صعود کرده و خود را برای این مسابقات آماده می‌کرد، به دلیل مشکلات مالی و لجستیکی تمرینات خود را تعطیل کرد و در اندک فرصت باقی‌مانده برای ارائه مدارک، امکان حضور در رقابت‌های کشوری را از دست داد.

 

زنده دل سرمربی تیم امید داماش گیلان در توضیح این موضوع گفت: من از اردیبهشت ماه امسال با نظر مدیرعامل وقت به عنوان سرمربی تیم امید انتخاب شدم و با وعده‌هایی که در خصوص امکانات از جمله لباس و زمین و… به ما داده شد کار را شروع کردیم اما متاسفانه یک ریال هم به ما کمک نکردند.

وی ادامه داد: با این حال جهت حفظ اعتبارم، تمام مسابقات را با هزینه شخصی تیم را اداره کردم و خوشبختانه در پایان مسابقات استانی به مقام قهرمانی دست پیدا کردیم.

وی افزود: بعد از اتمام مسابقات در برج ۴، تمرینات را تعطیل کردیم تا اینکه برج ۸ با حضور مالک جدید، جلسه ای را با آقایان مجید جلالی و شهرام حمیدی داشتیم و قرار بر این شد که امکانات لازم را در اختیارمان قرار بدهند و با همین وعده تمرینات را آغاز کردیم.

 

 

زنده دل گفت: متاسفانه باز هم امروز و فردا شد و بعد از یک ماه تمرینات آماده‌سازی، از ۱۰ روز قبل مجبور شدیم تمرینات را تعطیل کنیم و ۳۰ جوان که با هزار امید و آرزو به این تیم آمده بودند، همه آواره شدند.

وی در پایان گفت: تا ۲۰ دی‌ماه فرصت ارائه مدارک داده شده است و این در حالی است که وضعیت باشگاه مشخص نیست و با این شرایط تیم امید داماش و سهمیه کشوری مسابقات از دست رفت!