مهدی تاج در انتخابات پر حرف و حدیث فدراسیون فوتبال با اکثریت آرا به عنوان رییس این فدراسیون انتخاب شد.

به گزارش وارش اسپرت، مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال ایران امروز (سه شنبه ۸ شهریور) در حالی برگزار شد که بامداد امروز اتفاقات عجیبی شبیه به کودتا در فدراسیون فوتبال رخ داد. کودتایی که البته سه ساعت بیشتر دوام نیاورد اما موجب بی نظمی شدیدی در برگزاری مجمع صبج امروز شد.

حدود ساعت یک بامداد بود که خبری از طرف کامرانی فر دبیرکل فدراسیون قرار گرفت که بر اساس آن برگزاری مجمع را بنابر آنچه عدم رعایت قوانین و مقررات انتخاباتی توسط کمیته بدوی اظهار شد، ملغی اعلام شد. اما حدود سه ساعت بعد خبر دیگری بر روی سایت فدراسیون منتشر شد که این مجمع از ساعت ۹ صبح برگزار می‌شود.

در نهایت مجمع با یک ساعت تاخیر و به دلیل ناهماهنگی‌های رخ داده با عدم حضور ۷ نفر از نفراتی که امکان رای داشتند از ساعت ۱۰ صبح سه شنبه ۸ شهریور برگزار شد و در نهایت مهدی تاج با کسب ۵۱ رای از مجموع ۸۰ رای ماخوذه بار دیگر کرسی ریاست فدراسیون فوتبال ایران را در اختیار گرفت.

در این مجمع، میرشاد ماجدی و عزیزالله محمدی دیگر نامزدهای انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال به ترتیب ۲۵ و ۴ رای کسب کردند.

مهدی تاج زاده ۱ بهمن ۱۳۳۸ در اصفهان است و در تاریخ ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ برای نخستین بار به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال ایران انتخاب شد؛
تاج در ۸ دی ماه ۱۳۹۸ پس از ابهامات مطرح شده در خصوص مارک ویلموتس و همچنین مباحث مربوط به بازنشستگی، با اعلام شرایط نابسمان جسمی و قلبی از ریاست فدراسیون فوتبال کناره گیری کرد.