دیار وارش: بخشی دیگر از قرارداد بازیکنان داماش گیلان توسط مدیریت باشگاه پرداخت شد.
به گزارش وارش اسپرت-تارنمای هواداران داماش گیلان ، پیش از اعزام کاروان داماش به تهران و پس از آن به استان ایلام برای دیدار جام حذفی با مهرگان دره شهر ، کاروان داماش گیلان شارژ مالی شدند تا به این ترتیب بخشی دیگر از قرارداد بازیکنان داماش گیلان پرداخت شود.

داماشی ها بعد از تمرین صبح شنبه در استادیوم سردارجنگل ، ظهر شنبه از طریق زمینی عازم تهران شدند و شب را در هتل یزدان پایتخت مستقر خواهند شدند تا صبح یکشنبه با پرواز 6:30 از فرودگاه مهرآباد طی یک پرواز یک ساعته در ایلام فرود آیند و سپس از طریق زمینی رهسپار دره شهر بشوند و به مدت چند ساعت در یکی از هتل های این شهر اقامت خواهند کرد تا آماده دیدار برابر مهرگان این شهر شوند و طبق برنامه ریزی پس از انجام مسابقه در هتل استراحت خواهند و سپس با اتوبوس مسافت 12 ساعته دره شهر به رشت را طی خواهند نمود.

 

لازم به ذکر است داماش گیلان در سری مسابقات جام حذفی از ساعت 16:30 یکشنبه باید در استادیوم شهید کولیوند دره شهر به مصاف مهرگان دره شهر بروند که در این فصل تنها نماینده ایلام در لیگ سه باشگاه های کشور خواهد بود. گزارش لحظه به لحظه این دیدار را می توانید از کانال تلگرام وارش اسپرت دنبال نمائید.