*نتایج آنلاین : پایان مسابقات

*پخش زنده از: mehrdad-2Atishe

شروع بازیها به طور همزمان از ساعت 14:30

 

 

                    صنعت مس رفسنجان       2 – 0                 داماش گیلان   

 

  

 

 

 

  سایر نتایج:

 

شهرداری یاسوج 2-0 فولاد نطنز

 

همیاری اراک 1–1 ماشین سازی تبریز

 

تربیت یزد 1–0 مقاومت سپاسی

 

صنعتی کاوه 0–0 نفت مسجد سلیمان

 

اتکا گلستان 1–0 گل گهر سیرجان

 

نساجی مازندران 4–1 فولاد یزد

 

گسترش فولاد تبریز 0-1 ایرانجوان بوشهر

 

سپید رود رشت 0-2 مس سرچشمه

 

داماش دورود 0-1 شیرین فراز کرمانشاه

 

پیام مخابرات فارس 0–1 صنعت ساری

 

ابومسلم خراسان 1–1 برق شیراز

 

پیام مشهد 1-1 شهرداری بندر عباس(پنجشنبه برگزار شد.)

 

آلومینیوم هرمزگان-استقلال اهواز (فردا برگزار میشود)

 

 

برای دیدن شرح بازی  ادامه مطلب را مشاهده نمایید : 

 

در حالی که مس رفسنجان بازی هفته سوم خود را با شکست پشت سر گذاشته بود اما موفق شد تیم فوتبال داماش گیلان را با نتیجه 2 بر 0 با شکست بدرقه کند . گل های مس رفسنجان در دقایق 23 و 66 به دست آمد .

 

در نیمه اول داماش بازی قابل قبولی ارائه نمود و چند موقعیت گل را از دست داد اما مس رفسنجان اولین موقعیت جدی خود در نیمه اول را به گل تبدیل کرد . در نیمه دوم داماش تلاش کرد تا روند بازی را در اختیار گرفته و بازی را به تساوی بکشاند اما گل دوم مس در این نیمه ، هدف داماش گیلان را نیمه تمام گذاشت و تلاش های بازیکنان داماش برای جبران مافات به نتیجه ایی نرسید . 

 

 در این بازی تیم داماش چند بازیکن کلیدی خود را به همراه نداشت و انتظار می رفت این امر بر روند تیمی داماش تاثیر منفی بگذارد . با این همه این شکست کارنامه داماش را با سنگینی قابل توجهی در ابتدای فصل مواجه می کند .

 

این در حالی است که مهندس امیر عابدینی مدیر عامل باشگاه داماش از قبل اعلام کرده بود در صورتی که روند تیم در هفته های اول لیگ یک با مشکل مواجه شود با آن به شکل جدی برخورد کرده و اقدامات لازم را هرگز به هفته های پایانی موکول نخواهد کرد .

 

با این نتیجه داماش گیلان با سه تساوی و یک باخت همچنان 3 امتیازی باقی ماند و هرگز نتوانست توقعات لازم را برآورده کند . با این همه ، این نتایج به سرعت مورد بررسی و موشکافی قرار خواهد گرفت تا در زمینه رفع معایب موجود سریعا مورد ارزیابی و اقدام قرار گیرد و تیم که با همه امکانات لازم و به منظور حضوری قوی در لیگ بسته شده است به شرایط آرمانی خود باز گردد