داماش گیلان در دیداری دور از خانه به تساوی دست یافت.
به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، در چهارچوب هفته چهارم از مرحله نهایی رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور و در گروه ب این مسابقات، داماش گیلان در استادیوم تختی آبادان میهمان پالایش نفت آبادان بود که در نهایت این بازی با نتیجه یک بر یک خاتمه یافت. 

 هومن سعدونی در دقیقه 36 برای پالایش آبادان و میلاد پورصف شکن در دقیقه 52 برای داماش گیلان در این دیدار گلزنی کردند. همچنین داماشی ها در دقایق میانی نیمه دوم بر روی موقعیتی که از ضربه ایستگاهی ایجاد شده بود معتقد بودند که توپ از خط دروازه عبور کرده است، اما داور مسابقه از این صحنه چشم پوشی می کند. 

در پایان هفته چهارم لیگ دو، در جدول گروه ب، شاهین بوشهر با 10 امتیاز در صدر قرار دارد، نفت و گاز گچساران به دلیل گل زده بهتر نسبت به داماش با هشت امتیاز دوم است و داماشی ها نیز با همین تعداد امتیاز در جایگاه سوم جدول مسابقات قرار دارند. 

داماش در نخستین دیدار خود در سال 1397 روز 9 فروردین در چهارچوب پنجمین هفته از مرحله نهایی لیگ دو و در دیداری حساس و شش امتیازی پذیرای شاهین شهرداری بوشهر در سردارجنگل رشت خواهد بود.  

ترکیب داماش گیلان: مسلم حق شناس، محمد مختاری (c)، کنعان طاهرنژاد، سید کاظم رحمانی، میلاد پورمحسن، علی اصغر کریمی، میثم میرپسندیده (هادی سهرابی 87)، سعید طالبی، میلاد پورصف شکن، سعید مرتضوی (محمد همرنگ 76) و صادق رضایی (آزاد جعفرزاده 90).