دیار وارش: پاس گیلان در دیداری خانگی برابر هیرکانی چالوس متوقف شد. 

به گزارش وارش اسپرت – پایگاه خبری و تحلیلی ورزش گیلان، در چهارچوب هفته سوم از مرحله نهایی رقابت های لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور (گروه شمال)، تیم فوتبال پاس گیلان از بعدازظهر امروز (سه شنبه) در استادیوم شهید دکتر عضدی رشت پذیرای تیم هیرکانی چالوس بود که این دیدار در پایان نود دقیقه تلاش دو تیم با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

چوکای تالش دیگر نماینده گیلان در رقابت های لیگ سه نیز در ادامه نتایج ضعیف خود برابر شهرداری نوشهر با نتیجه دو بر یک شکست خورد تا تنها یک امتیاز از سه بازی دشت کرده باشد. 

تیم های چوکای تالش و پاس گیلان نمایندگان استان در رقابت های لیگ سه، در چهارچوب هفته چهارم از مرحله نهایی رقابت های لیگ سه از ساعت 14 روز یکشنبه 24 دی ماه در استادیوم پوریای ولی تالش برگزار کننده دربی گیلان را برگزار خواهند کرد. 

در جدول مسابقات گروه شمال لیگ سه و پس از پایان هفته سوم، تیم ها انتظار بجنورد، پاراگ تهران و شهرداری نوشهر با هفت امتیاز در جایگاه های اول تا سوم قرار دارند. 

لازم به ذکر است، تیم ها نخست گروه های سه گانه به همراه یک تیم از بین تیم های دوم و بهترین تیم سوم (با برگزاری پلی آف) به رقابت های فصل آتی لیگ دو صعود خواهند کرد.

جدول رده بندی لیگ دسته سه (گروه شمال)

 

jdvl-lig3-DHGzWBK