در بخشی از فیلم سینمایی دوربین، از داماش به عنوان تیمی که شگفتی آفرینی می کند نام برده می شود. 

دوربین ماجرای دو دوست به نام های مجید و حامد را روایت می کند که دوربینی را بدست می آوردند که با عکاسی توسط آن می توانند آینده را مشاهده کنند و همین امر آن ها را وارد ماجرای پلیسی پیچیده ای می کند.
به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، در بخشی از این فیلم یکی از راه های بدست آوردن پول با استفاده از دوربین آینده نگر، شرط بندی در مسابقه ای فوتبال اندیشیده می شود که طی آن نتیجه دیدار پرسپولیس و داماش گیلان با حساب 4 بر صفر به سود داماشی ها خاتمه می یابد.
لازم به ذکر است، داماش گیلان در سال تولید فیلم دوربین با پیروزی بر سپاهان اصفهان و استقلال تهران در هفته های پایانی، به نوعی در تعئین قهرمان لیگ برتر نقش پررنگی داشتند اما این تیم هم اکنون با گذشت سه سال در رقابت های لیگ دو حضور دارد و امیدوار است با تغییرات بنیادی ایجاد شده بتواند به رقابت های لیگ یک صعود کند.
سینمایی دوربین با نقش آفرینی بازیگرانی چون پوریا پور سرخ، بهنوش بختیاری، مصطفی غلامی آبادانی، سارا منجزی، هلیا امامی و شاهرخ استخری، نورعلی فرهادی، خسروخان محمدی، همتا خاک پاش، رضا بدخش، اسداله یکتا و رضا رویگری در سال 1392 تولید و در سال 1395 انتشار یافت.

نمایش ویدئویی جالب در خصوص داماش گیلان در فیلم سینمایی “دوربین” در کانال آپارات وارش اسپرت
تارنمای هواداران داماش گیلان