قرار است شورای شهر رشت با تصویب لایحه‌ای به دو باشگاه سپیدرود و داماش کمک‌های مالی انجام دهد.

به گزارش وارش اسپرت و به نقل از ورزش سه، سپیدرود و داماش دو تیم معروف شهر رشت هستند که به طرق مختلف در سطح اول فوتبال ایران حضور دارند و اسمشان بر سر زبان‌هاست. سرخپوشان رشتی که با علی کریمی در لیگ هجدهم حضور دارند و برای فرار از قعر جدول تلاش می‌کنند و از طرف دیگر داماشی‌ها با شگفتی آفرینی و با حذف ماشین سازی تبریز به مرحله نیمه نهایی جام حذفی صعود کردند و جز چهار تیم برتر این مسابقات هستند.

در این میان سپیدرود و داماش توسط بخش خصوصی اداره می‌شوند و هیچ هزینه‌ای از دولت دریافت نمی‌کنند. حالا قرار است شورای اسلامی شهر رشت با تصویب لایحه‌ای به دو باشگاه سرخابی این شهر کمک مالی انجام داده و در تامین برخی هزینه‌های جانبی کمک‌هایی انجام دهند.

سپیدرود با مالکیت علی کریمی سر و سامان نسبی پیدا و بسیاری از بدهی‌های قبلی خود را تسویه کرده و تا به اینجای لیگ مشکل مالی خاصی را پیرامون خود ندیده است. از طرف دیگر شهردار سابق شهر رشت هم مالکیت داماش را بر عهده دارد و به دنبال بازگردندان این باشگاه پرطرفدار به سطح اول فوتبال ایران است. حالا باید دید چه زمانی کمک مصوب شورای شهر در اختیار این دو باشگاه قرار می‌گیرد و باری از روی دوش آن‌ها برداشته می‌شود.