گرمای هوا در زمین چمن مصنوعی باعث شد تا در نیمه نخست مسابقه نتوانیم آنطور که باید بازی کنیم.  

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، وحید رضایی سرمربی داماش گیلان پس از پیروزی چهار بر یک تیمش مقابل سولدوز نقده در جام حذفی فوتبال باشگاه های کشور با بیان مطلب فوق گفت: در طول هفته تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم و از بازیکنانم که بسیار با انگیزه کار می کنند تشکر می کنم و به آن ها خسته نباشید می گویم. 

وی ادامه داد: بازی کردن در مقابل سولدوز که بسیار با انگیزه در برابر ظاهر شده بود، در چنین شرایط آب و هوایی و این زمین نامناسب بسیار سخت است. گرمای هوا به خصوص در نیمه نخست مسابقه باعث شده بود که بازیکنان نتوانند آنطور که باید توپ را به گردش در بیاورند اما در نیمه دوم و با خنک تر شدن هوا،  ضمن حفظ مالکیت توپ، دقت بچه ها نیز در نواختن ضربات نهایی بیشتر شد تا در نهایت با کسب نتیجه دلخواه به دور بعد جام حذفی صعود کنیم. 

سرمربی داماش گیلان در خصوص اینکه بازیکنان کمی سنگین به نظر می رسیدند، گفت:با توجه به اینکه به رقابت های جام حذفی تنها به عنوان بازی های تدارکاتی نگاه می کنیم، همچنان فشار تمرینات مان برای مسابقات لیگ دو ادامه دارد. ما سعی داریم تا از این هفته فشار تمرینات را کم کنیم که با شروع رقابت های لیگ دو بازیکنان سرحال و قبراق باشند. 

وی ادامه داد: متاسفانه استان گیلان شرایط سخت افزاری خوبی را ندارد و استفاده از چمن مصنوعی با این کیفیت پایین کار را برای ما که میزبان هستیم سخت تر می کند. ما تمرینات مان را در زمین چمن طبیعی انجام میدهیم اما به هر حال بازیکنان باید خود را با این زمین که تا این لحظه تنها زمین مان برای برگزاری مسابقه است وفق دهند. مطمئنا آماده شدن استادیوم سردارجنگل نیز به سود ما خواهد بود. 

رضایی در خصوص غیبت تماشاگران در بازی امروز تیمش نیز گفت: فوتبال بدون تماشاگر جذابیت ندارد و این هواداران هستند که به کادرفنی و بازیکنان انگیزه میدهند. 

وی افزود: البته بازی های جام حذفی این خوبی را داشت که توانستیم محرومیت های تماشاگران و بازیکنان را در آن از بین ببریم و بدین ترتیب در ابتدای رقابت های لیگ دو هم هوادارانمان حضور دارند و هم می توانیم از تمامی بازیکنان استفاده کنیم. 

سرمربی داماش گیلان در خصوص گروه بندی رقابت های لیگ دو نیز در پایان گفت: تیم های خوب و با تجربه ای در گروه ما حضور دارند و به نظر گروه سختی داریم ، اما ما هم بازیکنان خوبی داریم و مطمئنا تیم های مقابل نیز در خصوص همگروهی با داماش چنین نظری دارند. 

وی گفت: ما تجربه این را داریم که بدانیم در این لیگ به چه شکل باید بازی کنیم و قطعا برنامه ریزی های لازم را انجام می دهیم. به نظر من در لیگ دو به قطعیت نمی توان گفت کدام گروه آسان و کدام گروه سخت است. هر تیمی که می خواهد صعود کند باید خیلی مقتدرانه از مرحله نخست صعود کند و در مرحله دوم نیز با برنامه ریزی مناسب بتواند امتیازات لازم را کسب کند. 

وی در پایان گفت: بازیکنان خوب و با انگیزه ای داریم، هواداران مان نیز بسیار خوب هستند و امیدواریم که انشالله مجموعه تیم از کادرفنی ومدیریتی و بازیکن گرفته تاهوادار دست در دست هم بدهیم تا با کسب نتایج مناسب، صعودی مقتدرانه را در پایان فصل جشن بگیریم.