سرمربی داماش گیلان بازی های جام حذفی را دیدارهای تدارکاتی مناسب دانست. 

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، وحید رضایی سرمربی داماش گیلان پس از پیروزی پنج بر یک تیمش مقابل تیم فوتبال دخانیات رشت در چهارچوب دور نخست بازی های جام حذفی گفت: هر دو تیم سعی کردند تا فوتبال بازی کنند و خوشبختانه به همین دلیل ما شاهد فوتبال زیبایی از دو تیم بودیم. 

وی ادامه داد: تیم ما در حال حاضر چهارمین هفته از تمرینات خود را با بدنسازی طی می کند و با وجود آنکه رقابت های جام حذفی را در پیش داشتیم، از فشار تمرینات کم نکردیم چرا که هدف اصلی ما رقابت های لیگ دسته دوم است. 

سرمربی داماش در پاسخ به اینکه نگاه او و تیمش به مسابقات جام حذفی به چه شکل است، گفت: نیت ما از شرکت در مسابقات جام حذفی، محک بیشتر تیم بود و این مسابقات را به چشم بازی های تدارکاتی بسیار خوب نگاه می کنیم.

وی افزود: امیدوارم این مسابقات به ما کمک کند تا بچه ها به آن آمادگی لازم دست پیدا کنند، چرا که رقابت های لیگ دو و صعود به لیگ دسته یک کشور برای ما هدف و نگاه اصلی است که انشالله با پشتکار به این مهم دست پیدا کنیم. 

لازم به ذکر است، دیدار تیم های دخانیات رشت و داماش گیلان در چهارچوب دور اول رقابت های جام حذفی باشگاه های کشور با حساب 5 بر 1 به سود داماشی ها خاتمه یافت. آرمین منفرددوست مدافع و محمدرضا حاجی پور سرپرست داماش در این بازی به دلیل محرومیتی که از فصل پیش نصیب شان شده بود، اجازه حضور در کنار تیم خود را نداشتند.

 مرحله دوم رقابت های جام حذفی روز 18 مرداد قرعه کشی و طی روز های 25 و 26 مرداد برگزار خواهد شد.