مجری برنامه "باورزش" شبکه باران به اظهارات امیر عابدبنی واکنش نشان داد.

به گزارش وارش اسپرت-تارنمای هواداران داماش گیلان، افشین وهابی در برنامه "باورزش" شب گذشته (شنبه) بر اتهاماتی که امیر عابدبنی در مصاحبه با وارش اسپرت به وی و صدا و سیما وارد کرده بود واکنش نشان داد.

 

مجری برنامه با ورزش با نشان دادن بخشی از مصاحبه مدیرعامل داماش گیلان با سایت وارش اسپرت و تصاویر دور افتخار امیر عابدینی و شهرام قویدل گفت: آقایان یادشان رفته است که چه کسی آن خریدار را به داماش آورد و امیدواریم با دیدن این عکس های دور افتخار یادشان بیاید!

 

وهابی در ادامه گفت: منِ افشین وهابی یا صدا و سیما ایشان را که نیاوردیم؛ خودتان آوردید، خودتان دور افتخار زدید و خودتان هم گفتید مشکل دارد! امیدواریم آقایان یادشان بیاید و ببیند الان وضع تیم داماش به چه ترتیبی است و چه سابقه ای از خود به جا گذاشته است و داماش برای چندمین بار در مدیریت ایشان سقوط کرد.

 

مجری برنامه "باورزش" گفت: آقای الماسخاله تا دیروز خوب بود الان می گویند پسرش به سپیدرود رفته و حمایت ها به سمت سپیدرود رفته است. ان شاالله که دوستان بیش از پیش فرافکنی نکنند و قدری به خودشان بیایند!

 

دانلود فایل ویدئویی صحبت های افشین وهابی در واکنش به مصاحبه امیرعابدینی

 

 

 

افشین وهابی، امیر عابدینی، سایت هواداران داماش گیلان، وارش اسپرت، تارنمای هواداران داماش، شهرام قویدل، صدا و سیما، شبکه باران، هواداران باشگاه داماش، damash، Damash sc، sc Damash، Fc Damash،