تیم والیبال وارنا شهر باران در نخستین دیدار رسمی خود به پیروزی دست یافت. 

به گزارش وارش اسپرت – پایگاه خبری و تحلیلی ورزش گیلان، تیم والیبال وارنا شهر باران که از دو هفته قبل تمرینات آماده سازی خود را برای رقابت های لیگ استانی و لیگ دسته دو والیبال کشور آغاز کرده است، در نخستین مصاف رسمی خود در رقابت های لیگ برتر استان به پیروزی دست یافت. 

در چهارچوب هفته نخست لیگ برتر والیبال قهرمانی استان گیلان، عصر روز گذشته وارنا شهر باران در سالن شهدای لاهیجان به مصاف کوروش لاهیجان رفت و پس از آنکه در ست نخست بازی را با حساب 25 بر 16 به حریف خود واگذار کرد، در سه ست متوالی دوم، سوم و چهارم به ترتیب با نتایج 25 بر 20، 25 بر 15 و 25 بر 20 برابر حریف لاهیجی خود به پیروزی دست یافت. 

در دیگر دیدار گروه دو لیگ برتر والیبال گیلان پسران آفتاب بندرکیاشهر با نتیجه سه بر دو مرداویج سیاهکل را از پیش رو برداشت. دیگر تیم این گروه از مسابقات شهرداری لنگرود بود که در هفته اول با قرعه استراحت رو به رو بود. 

وارنا شهر باران هفته آتی استراحت دارد و از ساعت 17 روز 30 آذر در چهارچوب هفته سوم لیگ برتر گیلان، اولین دیدار خانگی خود را در سالن تختی مجموعه عضدی رشت، برابر مرداویج سیاهکل برگزار می کند.