نماینده شهر رشت در والیبال استان، به مانند دیدار با شهرداری لنگرود در حالی که می توانست در سه ست پیاپی پیروز باشد، بازی را واگذار کرد. 

به گزارش وارش اسپرت – پایگاه خبری و تحلیلی ورزش گیلان، تیم والیبال مردان وارنا شهر باران رشت که خود را برای مسابقات لیگ دسته دو کشور آماده می کند، در چهارچوب هفته پنجم و پایانی دور رفت لیگ برتر والیبال استان گیلان در سالن کارگران کیاشهر برابر پسران آفتاب کیاشهر قرار گرفت که در نهایت و در حالی که دو ست ابتدایی مسابقه را از آن خود کرد بازی را با حساب سه بر دو به حریف خود واگذار کرد. 

وارنا شهر باران رشت، ست های اول و دوم مسابقه با نتایج 25 بر 18 و 25 بر 23 از آن خود کرد و ست های سوم، چهارم و پنجم به ترتیب با نتایج 25 بر15، 25 بر 23 و 17 بر 15 به حریف کیاشهری خود واگذار کرد. 

مسابقات لیگ برتر والیبال گیلان در دو گروه پنج تیمی برگزار می شود و وارنا شهر باران رشت با تیم های شهرداری لنگرود، مرداویج سیاهکل، پسران آفتاب کیاشهر و کوروش لاهیجان در گروه ب این مسابقات همگروه است. 

در جدول رده بندی و در پایان هفته چهارم، شهرداری لنگرود با 11 امتیاز در صدر است و تیم های پسران آفتاب کیاشهر با 7 امتیاز،  مرداویج سیاهکل با 6 امتیاز، وارنا شهر باران با 6 امتیاز و کوروش لاهیجان بدون امتیاز در رتبه های اول تا پنجم جدول گروه ب قرار دارند.

در پایان مرحله گروهی تیم های اول و دوم هر گروه به مرحله نهایی صعود می کنند.