تیم مردان وارنا شهر باران رشت، در سومین بازی مرحله نهایی لیگ دو والیبال باشگاه های کشور، برابر صدرنشین گروه خود پیروز شد.

به گزارش وارش اسپرت – پایگاه خبری و تحلیلی ورزش گیلان، روز سوم مرحله نهایی رقابت های لیگ دو والیبال باشگاه های کشور نیز به میزبانی شهر گرگان برگزار شد و طی آن بلند قامتان وارنا شهر باران رشت که در گروه دوم این مسابقات قرار دارد، پس از دو شکست نزدیک سه بر دو، طعم پیروزی را چشید و توانست هفت خوان شاهرود، حریف قدرتمند خود را با نتیجه سه بر صفر شکست دهد. 

وارنا شهر باران رشت در این بازی در سه ست پیاپی و به ترتیب با نتایج قاطع 25 بر 21، 25 بر 16 و 25 بر 14، حریف خود از استان سمنان را شکست داد. 

 

با پایان یافتن مرحله گروهی و مشخص شدن رده بندی هشت تیم شرکت کننده در دو گروه مرحله نهایی لیگ دو والیبال، وارنا شهر باران رشت با قرار گرفتن در رتبه سوم گروه خود، از ساعت 14 فردا (دوشنبه 13 اسفند) در دیدار پلی آف مرحله یک چهارم نهایی برابر شهدای سوادکوه تیم دوم گروه الف قرار می گیرد و در صورت پیروزی به مرحله نیمه نهایی راه پیدا خواهد کرد. 

وارنا رشت در مرحله مقدماتی برابر تیم سوادکوه قرار گرفته بود که در بازی رفت در شهر سوادکوه برابر این تیم با نتیجه سه بر دو پیروز شد و در بازی برگشت، در سالن تختی رشت مقابل این تیم با حساب سه بر یک بازی را واگذار کرد. 

 
لازم به ذکر است، مرحله نهایی رقابت های لیگ دو والیبال مردان باشگاه های کشور در دو گروه چهار تیمی طی روزهای 10 الی 15 اسفند برگزار می شود. بازی های پلی آف فردا برگزار می شود و مسابقات نیمه نهایی و فینال نیز طی روز های 14 و 15 اسفند برگزار خواهد شد. 

رتبه بندی تیم ها پس از پایان دور گروهی مرحله نهایی لیگ دو والیبال (بازی های پلی آف، فردا طبق رتبه بندی زیر به صورت ضربدری بین تیم های دو گروه انجام می شود) : 

 

رتبه بندی گروه B : 

1 – هفت خوان شاهرود

2 – مقاومت منطقه آزاد ماکو

3 – وارنا شهر باران رشت

4 – برکه خنج فارس 

 

رتبه بندی گروه A: 

1 – گلین قیه مرند

2 – شهدای سواد کوه

3 – کارگران اصفهان

4 – پاس گرگان