تیم والیبال بانوان وارنا شهر باران رشت با شکست برابر اکسون تهران از صعود به مرحله نیمه پایانی جام باشگاه های کشور بازماند. 

به گزارش وارش اسپرت – پایگاه خبری و تحلیلی ورزش گیلان، تیم والیبال بانوان وارنا شهر باران رشت که برای انجام مسابقات مرحله نهایی جام باشگاه های کشور در شهر قزوین به سر می برد، عصر امروز در رقابتی سنگین و نزدیک با شکست در سومین مسابقه خود برابر اکسون تهران از صعود به مرحله نیمه پایانی مسابقات بازماند. 

این دیدار که در سالن بعثت قزوین برگزار می شد در نبردی نزدیک اما در سه ست پیاپی و با نتایج 25 بر 17، 28 بر 26 و 32 بر 30 به سود تیم قدرتمند اکسون تهران خاتمه یافت. 

اسامی بازیکنان تیم بانوان والیبال وارنا شهر باران رشت در این مسابقات به این شرح بود: مرجان رضاپور (C)، شیما بابازاده، منا رمضانی، مهسا راسخ، سارگل دلشاد، مریم خان پور، زهرا قمر، عما جلوه، سیده هدیه مومنی، پرنیان ایمانی، الهه پورصالح، الناز فلاح آزادخواه، مهسا ابوالعلا و مهسا مومن.

خانم فاطمه اسماعیلزاده با کمک های خانم ها فروغ رفعتی و مریم نصرین شکوه کار هدایت این تیم را برعهده داشتند و خانم سپیده لطافت نیز سرپرست تیم در این دور از مسابقات بودند. 

بدین ترتیب تیم والیبال بانوان وارنا شهر باران رشت با یک پیروزی و دو شکست به کار خود پایان داد. این تیم در مرحله پایانی که در دو گروه چهار تیمی و به میزبانی قزوین برگزار می شود با تیم های اکسون تهران، فرهنگسرای ارومیه و شورا وشهرداری قزوین در گروه الف هم گروه بود. 

در پایان مرحله گروهی، تیم های اول و دوم هر گروه به صورت ضربدری در مرحله نیمه نهایی با هم رقابت می کنند. در پایان این مسابقات سه تیم برتر به مسابقات سوپر لیگ والیبال بانوان صعود خواهد کرد.