از سالیان قبل وبلاگ ها وسایت هایی مربوط به تیم های رشتی تاسیس شدند ولی بعد از مدتی دست از کار کشیدند و هیچ وقت ورزش این شهر سایت و خبرگزاری ای در شان جایگاه خود نداشت. در واقع این یک ضعف بود… سایت هایی هم که در گذشته بودند چندان فعالیتی نداشتند و به نوعی دارای یک فضای مسموم بودند که برازنده ی مردم شهر رشت نبود.

 

سال گذشته بعد از پایان فصل 88-89 تعدادی از هواداران این شهر تصمیم گرفتند تا سایت پر قدرت و بروزی تاسیس کنند تا اخبار و حواشی ورزش رشت به خصوص تیم های داماش گیلان را بازگو کند. 14 شهریور 1389 سالروز تاسیس این سایت بود، سایتی که حتی اسم آن ریشه در تاریخ و فرهنگ این شهر دارد.وارش کلمه ای گیلکی و به معنی باران می باشد که در واقع اسم رشت نیز برگرفته از این واژه گیلکی میباشد.
اهدافی را برای تاسیس سایت در نظر داشتیم،اهدافی مثل مصاحبه های اختصاصی با بازیکنان و مربیان و مدیران،زنده کردن خاطرات گذشته و مصاحبه با پیشکسوتان این شهر،مقاله های انتقادی و تحلیلی،فضایی سالم و به دور از توهین برای تبادل نظر هواداران داماش گیلان، دوربین وارش اسپرت و همچنین مطالبی جامع در مورد تاریخ گیلان و رشت که تا حدودی به اهداف خود رسیدیم و مطمئنا کمبودهایی رو داشتیم که این کمبودها برای سال اول امری طبیعی می باشد.

 

وارش اسپرت-تارنمای هواداران داماش گیلان که حال با افتخار به عنوان بزرگترین تارنمای ورزشی و هواداری شمال کشور در حال ادامه فعالیت است هیچ گونه وابستگی به باشگاه ، ارگان و شخصیت خاصی ندارد . بلکه وارش اسپرت متعلق به همه کاربران و هواداران داماش گیلان می باشد و این شما کاربران عزیز بودید که با حمایت های خود ما را به ادامه فعالیت دل گرم کردید.
در پایان از تمام کاربران وارش اسپرت،بازیکنان و مربیان داماش ، پیشکسوت های رشت و همچنین مدیر روابط عمومی باشگاه داماش گیلان که از لحاظ معنوی حمایت خوبی را از ما داشتند و افراد دیگر که ما را یاری کردند تشکر میکنیم و امیدواریم بتوانیم سالیان سال در کنار هم برای کمک به تیم شهرمان قدم برداریم.

 

*آمار جالب در مورد یک سال فعالیت وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان

 

332 هزار: رتبه جهانی سایت در الکسا تا تاریخ 14/6/1390… وبسایت الکسا (http://www.Alexa.com) آمار بازدید واقعی کاربران متفاوت و مباحث دیگر مربوط به 3 ماهه آخر یک سایت را مورد بررسی قرار میدهد که بر این اساس وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان با افتخاردر اولین سال فعالیت خود موفق شد با کمک کاربران همیشگی و فعال خود در بین سایت های هواداری و ورزشی شمال ایران به ترتیب بالاتر از سایت های مازند لیگ ، ملوان کلاب ، قائم اسپرت و نساجی اسپرت به عنوان پربازدیدترین سایت هواداری و ورزشی در شمال کشور برگزیده شود . همچنین وارش اسپرت پس از مجموعه سایت های هواداری تراکتورسازی تبریز ، پرسپولیس و استقلال تهران و بالاتر از سایت های هواداری و کانون تیم های سپاهان و ملوان و بوشهر  در رتبه چهارم سایت ها هواداری تیم های لیگ برتری قرار دارد.

 

به ادامه مطلب مراجعه فرمائید…

437 : با مطلب فعلی ،تعداد مطالب صفحه اصلی سایت که به مصاحبه و مسائل مهم انتقادی ، تحلیلی ، اختصاصی و خبر مختص بود. این مطالب ورای مطالبی است که توسط کاربران از خبرگزاری ها به روی تالارهای گفتمان قرار میگیرد.

 

2364 : تعداد مبحث های ایجاد شده تا ساعت 1 بامداد روز 14 شهریورماه 90 توسط کاربران سایت در بخش های مختلف تالارهای گفتمان هواداران داماش گیلان.

 

30190 : تعداد کامنت ها و پست هایی که در تالارگفتمان تا ساعت  1 بامداد روز 14 شهریور 1390 به ثبت رسیده.

 

2241127 : تعداد کل بازدید از صفحات سایت در طول یک سال فعالیت و تا ساعت 1 بامداد 14 شهریور 1390.

 

30284: آمار بازدید در روز 27 مردادماه سال 1390 که به عنوان پربازدیدترین روز انتخاب شده است .همچنین پرترافیک ترین ماه در این یک سال نیز مردادماه سال 1390 بوده است.

 

69 : رکورد تعداد کاربران آنلاین درطول 5 دقیقه در تالارگفتمان در روز چهارشنبه 2 شهریور ماه 1390. هر کاربری که یک صفحه از تالار را در حد فاصل 5 دقیقه باز کرده در آمار کاربران آنلاین تالار محاسبه میگردند.

 

***** : بخش آماربیشترین آنلاین در برهه ای دچار مشکلاتی شد که آمار دقیق و صحیحی موجود نیست ..این بخش به زودی بازسازی خواهد شد! اما عددی بین 270 تا 290 کاربر آنلاین در بین روزهای 24 تا 28 مردادماه سال 1390 مشاهده شد .

 

28002 : تعداد بازدیدی که با لینک هایی که از محیط های مجازی دیگر و موتورهای جستجوگر داده شده به سایت راهنمایی شدند.

 

749 : تعداد کاربران عضو سایت تا روز 14 شهریور ماه 1390 .