وارش اسپرت

کلثوم واحدی سرمربی تیم فوتسال بانوان داماش گیلان گفت: حمایت های بسیار خوب روسای باشگاه زمینه رشد و توسعه فوتسال بانوان را در استان به خوبی فراهم کرده و ما امیدوار هستیم که با تداوم سیاست های حمایتی آن ها بتوانیم شاهد تحولی شگرف و قابل توجه در این رشته ورزشی در آینده نزدیک باشیم.
                   
کلثوم واحدی سرمربی تیم فوتسال بانوان داماش در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: از اینکه در باشگاه داماش مشغول فعالیت هستم بسیار خوشحالم و فعالیت در این تیم را فرصتی بسیار خوب و خارق العاده برای خود و دیگر بازیکنان حاضر در تیم می دانم.

وی افزود: ما در این تیم هیچ مشکلی مادی و مالی نداریم و نداشتن دغدغه مالی باعث شده تا انگیزه و توان بازیکنان حاضر در تیم افزایش چشمگیری داشته تا با آن ها موفق تر از قبل پیش روند.

واحدی تصریح کرد: به طور کلی حمایت های روسای باشگاه از این تیم بسیار خوب بوده و زمینه پیشرفت را به خوبی فراهم کرده است و ما امیدوار هستیم با تداوم سیاست های حمایتی بتوانیم شاهد رشد و تحول چشمگیری در تیم و در ادامه در فوتسال استانی بوده و بتوانیم خود را به عنوان یک مدعی بزرگ در چارچوب رقابت ها معرفی کنیم.

وی خاطر نشان کرد: وضعیت حاکم امیدواری های ما را افزایش داده و باعث شده تا به آینده امیدوارتر باشیم.