به دنبال انتشار خبر انتقال امتیاز داماش به مالک جدید در صفحه اینستاگرام جهانگیر عسگری، هیات فوتبال گیلان اطلاع از انتقال امتیاز تیم داماش را تکذیب کرد.

به گزارش وارش اسپرت – رسانه هواداران داماش گیلان، شب گذشته جهانگیر عسگری بازیکن پیشین داماش در مطلبی که بر روی صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده بود از پیمان بهاروند به عنوان مالک جدید داماش نام برد؛ این مطلب در برخی سایت‌های خبری به این شکل منتشر شد که توافق مابین متقاضی مالکیت با مسئولان ورزش استان صورت گرفته است تا به دنبال آن صبح امروز هیات فوتبال گیلان تکذیبیه ای را منتشر کند.

در تکذیبیه هیات فوتبال گیلان آمده است:
« با توجه به اخبار منتشر شده مبنی بر واگذاری امتیاز لیگ یکی باشگاه داماش به مالک جدید با اطلاع و هماهنگی هیات فوتبال استان گیلان، بدینوسیله هیات فوتبال گیلان اعلام میدارد چنانچه اگر انتقالی صورت گرفته باشد هیچ اطلاعی از انتقال و شناختی از مالک جدید این باشگاه نداشته و قویا مطالب منتشر شده را تکذیب می‌کنیم.»

پس از این تکذیبیه، جهانگیر عسگری در گفتگو با وارش اسپرت در این خصوص گفت: طی چند وقت گذشته مذاکراتی را با آقای زحمتکش داشتیم و در نهایت شب گذشته به توافقات نهایی دست پیدا کردیم و قرارداد مابین طرفین بسته شده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه تیم مالک شخصی دارد، باید ابتدا توافق و مذاکرات با ایشان صورت می‌گرفت و ما نیز می‌خواستیم تا حصول نتیجه در سکوت خبری و فقط مابین طرفین این مذاکرات صورت بگیرد و به همین علت تکذیبیه هیات فوتبال گیلان درخصوص اینکه درجریان نیست، کاملا درست است.

وی افزود: احترام زیادی برای اهالی ورزش استان و هیات فوتبال گیلان قائل هستیم و از آقای الماسخاله هم بنده شناخت دارم و ایشان را انسان خوبی می‌دانم. ما حتما به زودی با اداره کل ورزش و جوانان گیلان و هیات فوتبال گیلان نیز باید نشست داشته باشیم.

عسگری در خصوص اقدامات جهت اخذ مجوز نیز گفت: حالا که قرارداد بسته شده است، مالک می‌تواند در خصوص مجوز اقدام کند.

گفتگوی اختصاصی کامل با جهانگیر عسگری به زودی در پستی جداگانه در وارش اسپرت منتشر خواهد شد.