با شروع لیگ برتر و حضور نماینده دیار گیل و دیلم در لیگ برتر شور و شوق زیادی در دل هواداران داماش شهر باران بوجود آمد،شوری که در سه بازی خانگی حدود 50 هزار نفر را به استادیوم کشاند آماری که شاید با وجود استادیومی بزرگتر افزایش هم پیدا می کرد.

در این 7 هفته،داماش نتایجی در خور خود و هواداران پرشورش نگرفت ولی این دلیل نمی شود که دست از حمایت برداریم و ابرهای طوفانی شهرباران را تنها بگذاریم.

 

حال که یک شوک به تیم وارد شده و حال که همه بازیکنان از تمرین خوب ابو(قاسمپور) تعریف می کنند بیایید با هم و در کنار هم حمایت خود را به تمام بدخواهان این تیم نشان دهیم و با حمایت خود وزش بادی به راه بیندازیم تا دوباره ابرهای طوفانی، طوفان به پا کنند و ما هواداران داماش هم زیر این وارش(باران)خیس آب شویم.

در روزهایی که بازار شایعات و خبرهای حاشیه ای هم دست از سر داماش بر نمی دارد بیاییم در کنار هم و دست در دست هم مانند گذشته به حمایت از نماینده محبوب و مردمی استان گیلان استادیوم سرشار از خاطره شهید دکتر عضدی رشت را به جهنمی برای تیم های حریف تبدیل کنیم و در واقع این حمایت هیچ وقت بی جواب نمی ماند.

 

در بازیهای گذشته علاوه بر هواداران باتعصب رشتی،هواداران عزیزی از دیگر شهرهای گیلان سرسبز به حمایت از نماینده استان خود به شهرباران های نقره ای آمدند که وارش اسپرت-تارنمای هواداران داماش گیلان علاوه بر تشکر از این عزیزان، باز هم از همه هواداران گیلانی می خواهد که بار دیگر حمایت خود را از ابرهای طوفانی دیار خود دریغ نکنند.