همزمان با نوروز باستانی گیلانیان و در فاصله 10 روز به آغاز مسابقات لیگ یک، تیم داماش گیلان مجوز حضور در این رقابت ها را بدست آورد.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، حدود دو ماه قبل بود که با سوت های نابجا داور در شش صحنه تاثیرگذار دیدار پلی آف صعود به لیگ یک مابین داماش گیلان و نیروی زمینی تهران در استادیوم سردارجنگل رشت، طعم شیرین حضور در لیگ بالاتر از هواداران تیم لاجوردی پوش شهر باران گرفته شد و این تیم به ناحق از حضور در لیگ یک محروم شد.

حالا پس ازهفته ها پیگیری از سوی مدیران باشگاه داماش، همزمان با نوروزبل 1593 دیلمی که آغاز سال نوی دیلمی (گیلانی) است، این تیم توانست مجوز حضور در رقابت های لیگ یک را با خرید امتیاز لیگ یکی تیم کارون اروند خرمشهر بدست بیاورد تا به نوعی عید برای داماشی ها با عیدی همراه باشد.

این مذاکرات بالاخره عصر امروز (چهارشنبه 16 مرداد 1398) و در واپسین زمان نقل و انتقال امتیاز تیم ها، نتیجه داد و با توافق دو باشگاه، امتیاز کارون اروند خرمشهر برای شرکت در رقابت های لیگ یک به باشگاه داماش گیلان واگذار شد و امتیاز لیگ دویی داماش نیز به کارون اروند خرمشهر منتقل شد.

لازم به ذکر است، داماش گیلان آخرین بار در فصل 95-1394 در لیگ یک حضور داشت.