دیار وارش: نمایندگان سبزپوش گیلانی لیگ سه فوتبال کشور، در هفته هفتم این رقابت ها به یک برد و یک تساوی دست یافتند. 

به گزارش وارش اسپرت – پایگاه خبری و تحلیلی ورزش گیلان، در چهارچوب هفته هفتم از مرحله نهایی رقابت های فوتبال لیگ دسته سوم باشگاه های کشور و در گروه شمال این مسابقات، از ساعت 14 پنجشنبه 12 بهمن، چوکا و پاس گیلان به ترتیب در تالش و بجنورد به مصاف رقبای خود رفتند.

در تالش تیم چوکای تالش در ادامه روند موفق چند هفته اخیر خود در استادیوم پوریای ولی تالش توانست با دو گل امین انصاری و علی مصطفایی تیم مقاوم فجر البرز را شکست دهد تا با این پیروزی به جمع مدعیان گروه شمال بپیوندد. 

پاس گیلان نیز که پس از چند ناکامی هفته گذشته در عضدی رشت با سه گل شهدای ماکران میاندرود را شکست داده بود، توانست در دیداری دور از خانه، تیم انتظار بجنورد را در استادیوم مهر بجنورد با نتیجه بدون گل مساوی، متوقف کند. 

در جدول مسابقات گروه شمال لیگ سه، در پایان هفته هفتم، شهرداری نوشهر با 14 امتیاز در صدر قرار دارد و تیم های پاراگ تهران با 12 و چوکا تالش با 11 امتیاز در رده های دوم و سوم قرار دارند. پاس گیلان نیز با کسب 4 امتیاز در دو بازی اخیر 8 امتیازی شد و به رده هفتم جدول ده تیمی مسابقات لیگ سه در گروه شمال، صعود کرد. 

در پایان مرحله نهایی رقابت های فوتبال لیگ دسته سوم باشگاه های کشور، تیم های نخست گروه های سه گانه مستقیما به لیگ دو فصل آتی صعود می کنند و یک تیم از بین تیم های دوم گروه ها به همراه بهترین تیم سوم، پس از برگزاری مسابقات پلی آف، چهارمین تیم صعود کننده به لیگ دو را مشخص خواهند کرد. 

 

 جدول رده بندی لیگ دسته سه – گروه شمال (مرحله نهایی)

 

جدول رده بندی لیگ دسته سه دسته سوم فوتبال