وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: امید هرندی سرمربی تیم داماش گیلان پس از شکست این تیم مقابل پاس در جمع خبرنگاران حاضر شد و وعده داد داماش را به روزهای اوج خود برگرداند.

 

به گزارش وارش اسپرت به نقل از دیار میرزا، هرندی در جمع اصحاب رسانه اظهارداشت:این تیم را زمانی تحویل گرفتم که لیست بازیکنان آن بسته شده بود و فرصتی برای اضافه کردن نفرات جدید وجود نداشت.

وی در ادامه از اهالی رسانه و هواداران خونگرم داماش خواست که به این تیم فرصت دهند و وعده داد این تیم را به روزهای اوج خود باز می گرداند و با اشاره به اینکه عاشق داماش و شهر رشت است یادآور شد: هم اکنون این تیم با مشکلات مالی و کمبود امکانات دست و پنجه نرم می کند اما از جان و دل برای این تیم تلاش می کند تا داماش به روزهای خوب خودش برگردد.

 

به اداامه مطلب مراجعه فرمائید

سرمربی داماش با بیان اینکه از لحاظ امکانات و منابع مالی به سی سال پیش بازگشته ایم، افزود: زمانی به همراه الماسخاله در خوابگاه می خوابیدیم و باید بگویم که هفته ی بعد باید به رفسنجان برویم و به دلیل نبود منابع مالی باید همانند آن دوران در خوابگاه بخوابیم.

هرندی با عنوان کردن اینکه پس از خوردن گل سعی نمودیم تا گل خورده را جبران نماییم، اظهار داشت:داوری متاسفانه در این دیدار یک یا دو صحنه مشکوک را پنالتی نگرفت و به اعتقاد من در دقیقه ی نود بازی بر روی سعید طالبی در محوطه ی جریمه خطای پنالتی رخ داده است.

 

سرمربی داماش گیلان درخصوص علت درگیری لفظی خود با سرپرست تیم پاس همدان که در نیمه ی نخست این دیدار رخ داد اظهار کرد: سرپرست این تیم در بازی قبل نیز مثل امروز با ایجاد جنگ روانی و اعتراض متعدد به داوری سعی می کرد داوری را تحت تاثیر خود قرار دهد و بنده نسبت به این امر معترض شدم و به ایشان گفتم مسئله ی داوری خاصی رخ نداده که شما اینگونه در کنار زمین داد و فریاد می کنید.

داماش گیلان در این دیدار خانگی و در حالی که از حضور تماشاگرانش به دلیلش محرومیت، سود نمی برد با یک گل مغلوب پاس همدان شد.