وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : در چارچوب هفته دهم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه ایران، عصر پنجشنبه داماش گیلان در استادیوم یادگار امام (ره) قم به مصاف تیم صبای این شهر رفت که در نهایت این دیدار با نتیجه سه بر سه مساوی خاتمه یافت .

 

به گزارش وارش اسپرت داماش گیلان در حالی که در این دیدار سه بار توسط متوسل زاده ، جهانبخش و مهدی کیانی در دقایق 25 ، 36 و 55 از حریف خود پیش افتاده بود ، در نهایت با سه گل نوری در دقایق 31 و 41 و مومنی در دقیقه 85 برای صبا برابر این تیم به تساوی دست یافت .

 

داماش با کسب این تساوی 10 امتیازی شد و به دلیل تفاضل گل ضعیف تر نسبت به پرسپولیس با یک رتبه سقوط در جایگاه چهاردهم جدول رده بندی قرار گرفت . داماش گیلان روز دوشنبه 10 مهر در استادیوم خالی از تماشاگر عضدی رشت از تیم ذوب آهن اصفهان پذیرایی خواهد کرد .

 

متن کامل گزارش و آمار این بازی در ادامه مطلب

*آمار مسابقه

 

گلها: میلاد نوری دقیقه های 30 و 40،مهدی مومنی دقیقه 85(صبا)-امین متوسل زاده دقیقه 25،علی رضا جهانبخش دقیقه 36،مهدی کیانی دقیقه 55،(داماش)

ورزشگاه یادگار قم – هوا آفتابی. تماشاگر: هزار نفر.

داور:جمشید دانش مهر- کم داوران: رفعتی و ظهیری.

کارت زرد:ابوالفضل حاجی زاده دقیقه 29 و حسین ابراهیمی دقیقه 37،مهدی کیانی دقیقه 77(داماش)- میلاد نوری دقیقه 40،مجید هوتن دقیقه 71(صبا)

 

صبا قم:حامد لک،مرتضی کاشی( از دقیقه 59 مجتبی مومنی پور)،مجید حیدری،رامین رضاییان،مجید هوتن،فرید کریمی،مهدی مومنی،اکبر صادقی(از دقیقه 70 میلاد سلیمان فلاح)،ابوالفضل ابراهیمی،میلاد نوری،دیوید سانیا.

سرمربی: عبدالصمد مرفاوی.

 

داماش گیلان:میلاد فراهانی،محمد سیاه،ابوالفضل حاجی زاده،مهدی کیانی،محمد رضا مهدوی،امین متوسل زاده،(از دقیقه 69 افشین چاوشی)،مصطفی حاجتی(از دقیقه 78 سعید مرتضوی)،محمد مختاری،علی رضا نظیف کار،علی رضا جهانبخش،حسین ابراهیمی

سرمربی: حمید درخشان.

 

*دقایق حساس بازی

 

4: در حالیکه مدافع داماش لیز می خورد توپ به بیرون بازیکنان صبا بر روی نقطه پنالتی به مهاجم این تیم می رسد اما شوت وی در موقعیتی مناسب به بازیکن خودی می خورد تا توپ به دروازه نرسد.

 

9 : ضربه ایستگاهی مهدوی به شکل سانتر ارسال می شود که این توپ در شرایطی خطرناک توسط حامد لک دروازه بان صبا به بیرون می رود .

 

20 : سماجت علیرضا جهانبخش و توپ ربایی او با فرار تند و تیز وی همراه می شود و در چند فعل و انفعال و حرکت تیمی توپ به مهدوی در پشت محوطه جریمه می رسد اما شوت وی فضای بالای دروازه را می شکافد .

 

37 : به نظر می رسد حسین ابراهیمی توسط بازیکنان صبا شارژ می شود اما داور مسابقه اعتقاد دارد که ابراهیمی شبیه سازی کرده و به همین علت به او یک کارت زرد می دهد .

 

44 : ضربه ایستگاهی نوری و شوت سهمگین او به دیرک افقی دروازه داماش برخورد می کند و در ادامه نیز مهاجمان این تیم از فرصت به وجود آمده در دهانه دروازه داماش استفاده نمی کنند تا گلی در این دقیقه به ثمر نرسد .

 

2+45 : باز هم حسین ابراهیمی در حالی که فرار تند و تیزی داشت توسط بازیکنان صبا در داخل محوطه شارژ می شود اما اینبار هم داور اعتقادی به پنالتی ندارد تا ابراهیمی با کوبیدن مداوم دست به سر خود اعتراض خود را اعلام کند .

 

70 : خطرناک ترین صحنه بازی به غیر از گل های مسابقه در این دقیقه از دیدار به وقوع پیوست .

ضربه ایستگاهی داماشی ها با نفوذ ابراهیمی از سمت راست صبا همراه می شود و پاس به بیرون او به حاجی زاده بر روی کنج محوطه شش قدم می رسد که ضربه یک تیکه او به شکلی بسیار خطرناک به دیرک و خط دروازه برخورد می کند و در ادامه توپ به علی نظیفکار در پشت محوطه شش قدم و دروازه خالی می رسد اما او نمی تواند دروازه خالی از دروازه بان صبا را باز کند و توپ را به بیرون از چارچوب می زند تا آه از نهاد داماشی ها بلند شود .

 

72 : شوت از راه دور سانیا بازیکن صبا از کنار دروازه داماش به بیرون می رود .

 

76 : باز هم حرکت تیمی داماشی ها با سانتر ابراهیمی و ضربه سر چاوشی همراه می شود که این بار حامد لک دروازه بان صبا در دو ضرب توپ را مهار می کند .

 

78 : شوت سهمگین و خطرناک سعید کریمی از کنج بیرونی محوطه جریمه به دیرک دروازه داماش برخورد می کند تا دروازه داماش با خوش شانسی باز نشود .

 

*گل ها

صبا 0-1 داماش (دقیقه 24) : حرکت تیمی خوب و نوعی سالنی  از بازیکنان داماش به حسین ابراهیمی که در متن این حرکت قرار داشت می رسد و پاس او از روی خط عرضی زمین به بیرون در دهانه دروازه به متوسل زاده می رسد و او نیز از روی خط محوطه شش قدم دروازه صبا را باز می کند .

 

صبا 1-1 داماش (دقیقه 31) :  میلاد نوری روی یک ضربه ایستگاهی دروازه داماش را در این دقیقه باز می کند . در حالی که نوری توپ را برای مهاجمین صبا در درون محوطه جریمه سانتر می کند این توپ بدون برخورد به مهاجمین صبا و مدافعین داماش دور از دستان فراهانی که در محاسبات اشتباه کرده بود وارد دروازه داماش می شود .

 

صبا 1-2 داماش ( دقیقه 36) : پرتاب اوت و تعلل بازیکنان صبا روی یارگیری باز هم حسین ابراهیمی را در شرایطی تقریبا مشابه گل او صاحب توپ می کند و اینبارپاس رو به بیرون او به علیرضا جهانبخش در داخل محوطه جریمه می رسد و شوت او نیز دروازه صبا را برای بار دوم باز می کند .

 

صبا 2-2 داماش (دقیقه 41) : پاس در عمق سانیا پشت مدافعان و ضربه چیپ میلاد نوری از فراز دستان میلاد فراهانی که به جلوی محوطه جریمه آمده بود رد می شود و تلاش نظیف کار نیز راه به جایی نمی برد تا گل تساوی صبا برای دومین بار به ثمر برسد .

 

صبا 2-3 داماش ( دقیقه 55 ) : نفوذ از راست علیرضا جهانبخش و سانتر او از جناح راست با ضربه سر کیانی در درون محوطه شش قدم همراه می شود تا گل سوم داماش نیز در این دقیقه از مسابقه به ثمر برسد .

 

صبا 3-3 داماش ( دقیقه 87 ) : مجموعه از اشتباهات مدافعین و دروازه بان داماش موجب می شود تا صبا برای سومین بار به گل تساوی برسد . در حالی که مومنی بازیکن صبا تعادل نداشت با نواختن ضربه ای آرام دروازه فراهانی که جاگیری مناسبی را نداشت را برای بار سوم باز می کند .

 

*در حاشیه

 

– صدای تشویق معدود هواداران داماش که از رشت به قم رفته بودند بیشتر از تشویق هواداران صبا به گوش می رسید . هواداران دو تیم در طول مسابقه بدون هیچ گونه حاشیه ای تنها به تشویق تیم های خود پرداختند. حدود 50 هوادار داماش در این دیدار حاضر بودند که پس از بازی نیز به زیارت حرم حضرت معصومه (س) ، خواهر امام رضا رفتند .

 

– گل سوم داماش و همچنین 15 دقیقه نخست نیمه دوم به دلیل پخش نماز و نیایش از شبکه استانی قم پخش نشد و گل سوم داماش نیز به شکل صحنه آهسته به نمایش در آمد .

 

– با بازی خوب حسین ابراهیمی هواداران داماش او را با شعار حسین تیم ملی تشویق کردند و با این شعار به نوعی خواستار حضور وی در تیم ملی شدند .

 

– پس از آنکه داماش گل دوم را دریافت کرد، حسن رودباریان دروازه بان دوم داماش شروع به گرم کردن کرد .

 

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید