وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : هادی سهرابی و علیرضا جهانبخش در دو نظرسنجی وارش اسپرت در پایان نیم فصل اول لیگ برترفصل 92-1391 در مکان نخست قرار گرفتند .

از نیمه شب دوشنبه 20 آذرماه 1391 وارش اسپرت برای نخستین بار اقدام به برگزاری نظرسنجی پیامکی "موثرترین بازیکن نیم فصل داماش گیلان" کرد که پس از هشت روز درنهایت و بین 9 گزینه موجود ، هادی سهرابی با کسب 24 درصد از آرا به مقام اول این نظرسنجی دست یافت .

 

به ادامه مطلب مراجعه فرمائید

نظرسنجی بهترین بازیکن نیم فصل داماش گیلان- وارش اسپرت

 

در این نظرسنجی که 747 شماره منحصر به فرد در آن شرکت داشتند پس از سهرابی ، علیرضا جهانبخش با 19 ، محمدرضا مهدوی با 18 و حسین ابراهیمی با 15 درصد از آرا بیشترین رای را در میان افراد حاضر در این نظرسنجی بدست آوردند . همچنین افشین چاوشی ، حسن رودباریان ، علیرضا نظیفکار ، مرتضی ابراهیمی و مصطفی حاجتی نیز در رتبه های بعد قرار گرفتند . (عکس دو نمودار این مطلب مربوط به تعداد و درصد آرای نظرسنجی پیامکی وارش اسپرت می باشد .توضیح آنکه عکس نمودار تیتر مطلب به ترتیب رتبه افراد نیست. )

 

همچنین در نظرسنجی دیگری با عنوان "بهترین بازیکن داماش گیلان در نیم فصل نخست " که در تالارهای گفتمان هواداران داماش گیلان صورت پذیرفت و تنها کاربران عضو اجازه شرکت در آن را داشتند، علیرضا جهانبخش با 47.6 درصد آرا در مکان نخست قرار گرفت .

 

نزدیک ترین تعقیب کننده جهانبخش در این نظرسنجی حسین ابراهیمی بود که 25.8 درصد از آرا را به خود اختصاص داد . محمدرضا مهدوی ، افشین چاوشی ، هادی سهرابی ، حسن رودباریان ، مهدی کیانی ، علیرضا نظیف کار، مرتضی ابراهیمی ، مصطفی حاجتی ، میلاد فراهانی و امین متوسل زاده دیگر نفرات این نظرسنجی بودند که به ترتیب در مکان های سوم تا دوازدهم قرار گرفتند .

 

*پ.ن:

آریا پیام ، مجری سرویس پیام کوتاه تحت وب ما را در نظرسنجی پیامکی همراهی کرد که صمیمانه از آنها تشکر می کنیم .

 

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید