داماش گیلان با تساوی برابر نیروی زمینی تهران به رکورد شکست ناپذیری خود در لیگ دو ادامه داد. 

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، در چهارچوب هفته هفدهم از مرحله نخست رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور، تیم فوتبال داماش گیلان از ساعت 14 امروز (سه شنبه) در استادیوم شهدای نزاجا تهران میهمان نیروی زمینی تهران بود که این دیدار در نهایت و پس از نود دقیقه تلاش دو تیم با تساوی بدون گل خاتمه یافت. 

در کنار تعدادی از هواداران همیشه همراه داماش، سهیل حق شناس کاپیتان سابق و مربی فعلی سپیدرود و حامد اکبری پور بازیکن فصل گذشته که به دلیل مصدومیت شدید دور از میادین است از تماشاگران ویژه این دیدار بودند. 
داماش گیلان با کسب این تساوی از 14 بازی خود 28 امتیازی شد و در جایگاه دوم جدول مسابقات باقی ماند. کارون اروند خرمشهر از 16 بازی خود با کسب 35 امتیاز در جایگاه نخست است و تیم های شاهین بوشهر و مقاومت تهران نیز در جایگاه های سوم و چهارم جدول مسابقات قرار دارند. 
داماش گیلان در چهارچوب هفته هجدهم مسابقات دوشنبه آینده در رشت پذیرای مس نوین کرمان خواهد بود که در صورت پیروزی برابر این تیم در فاصله چهار بازی مانده به پایان صعود خود به دور بعد را تقریبا قطعی خواهد کرد. 

ترکیب داماش گیلان: مسلم حق شناس، محمد مختاری (c)، سید کاظم رحمانی، آرمین منفرددوست، محمد همرنگ، میلاد پورمحسن، محمد طالبی، میثم میرپسندیده (مصطفی آقاجانی 79)، سعید طالبی (هادی سهرابی 85)، میلاد پورصف شکن و صادق رضایی (کنعان طاهرنژاد 90).