داماش گیلان در دیداری دور از خانه برابر نیروی زمینی تهران به تساوی دست یافت.

به گزارش وارش اسپرت – رسانه هواداران داماش گیلان، در چهارچوب هفته بیست و دوم از رقابت‌های لیگ دو فوتبال باشگاه‌های کشور و در گروه ب این مسابقات، شامگاه جمعه تیم‌های فوتبال نیروی زمینی تهران و داماش گیلان در استادیوم غدیر تهران به مصاف هم رفتند که در نهایت این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

ابتدا امیر حسین طاهونی در دقیقه ۱۴ برای نیروی زمینی گلزنی کرد و پس از آن داماشی‌ها که نبض بازی را در اختیار گرفته بودند در دقیقه ۵۳ توسط علی مصطفایی به گل تساوی دست پیدا کردند. داماشی‌ها یک پنالتی را نیز در دقیقه ۷۶ به دست آوردند که سیامک علیزاده نتوانست آن را به گل برتری لاجوردی پوشان شهر باران تبدیل کند تا در نهایت بازی با نتیجه تساوی یک بر یک خاتمه پیدا کند.

داماش گیلان با کسب این تساوی ۳۹ امتیازی شد و کماکان در رتبه دوم جدول رده بندی گروه ب باقی ماند. در جدول مسابقات و در فاصله چهار هفته به انتهای مسابقات، نفت و گاز گچساران با ۴۹ امتیاز در صدر است و تیم‌های شهرداری ماهشهر با ۳۹، شهرداری نوشهر با ۳۷ و شهید قندی یزد با ۳۶ امتیاز در تعقیب داماش گیلان در رتبه‌های سوم تا پنجم جدول مسابقات هستند.

 

ترکیب داماش گیلان:

میلاد پورقلی، پژمان نجات، علیرضا امیرخانی، پویا عزیزپور، حسین خیری، سجاد قلی بیگی (سیامک علیزاده)، محمد رستمی (از ۶۰ احسان محروقی)، سعید طالبی (از ۶۰ الیاس صالحی)، علی مصطفایی، سید علی یحیی زاده، میعاد یزدانی.

 

در حاشیه

-در حالی که تمامی هماهنگی‌ها برای اعزام هواداران داماش گیلان از رشت به استادیوم غدیر تهران صورت گرفته بود، با کارشکنی تیم نیروی زمینی و عدم هماهنگی‌ از سوی میزبان و مخالفت شورای تامین تهران، در فاصله چند ساعت به آغاز بازی، اعلام شد که دیدار نیروی زمینی تهران و داماش گیلان بدون حضور هواداران برگزار خواهد شد! این در حالی است که سایر مسابقات در سطوح بالاتر فوتبال در شهر تهران با حضور تماشاگر برگزار می شود.

-این دیدار به طور زنده از صفحه اینستاگرام وارش اسپرت پخش شد. البته دقایقی از نیمه اول مسابقه به دلیل برخی ممانعت‌ها از سوی عوامل برگزاری بازی وقفه ای در پخش لایو بازی در وارش اسپرت ایجاد شد.