قدرت لابی‌گری، مسئولیت پذیری و کاریزمای مدیریتی از جمله مهمترین خصوصیاتِ یک مدیر به شمار می رود که با کنکاش در تاریخ فوتبال گیلان و مروری بر مدیران ورزشی گیلان قطعا ایرج زهرابی قدرتمندترین مدیری بود که فوتبال گیلان به خود دید.

در قدرت نمایی منتخب گیلان در مسابقات کشوری و تعدد ملی پوشان گیلانی؛ نقش رئیس وقت هیات فوتبال گیلان مشهود بود و از طرفی دیگر این مدیر صنعتی و ورزشی  در دهه هفتاد، مدیرعاملی دلسوز در ادامه حیات #لاجوردی‌پوشان شهرباران بود.

به مناسبت فرا رسیدن هجدهم آبان سالگرد درگذشت زنده یاد ایرج زهرابی و در ادامه ی انتشارِ سلسله تصاویر نوستالژیک فوتبال رشت سری به آلبوم خاطرات وارش اسپرت زدیم؛ تصویر فوق مربوط به پائیز ۱۳۶۹ و بازگشت امیر افتخاری و سیروس قایقران از مسابقات آسیایی پکن محسوب می شود که رئیس وقت هیات فوتبال گیلان با همراهی مدیرعامل وقت پگاه گیلان در استادیوم عضدی رشت از این دو‌ ملی‌پوش گیلانی بابت عملکرد تاثیرگذارشان در قهرمانی ایران در این مسابقات تقدیر به عمل آورد.

لازم به ذکر است، مراسم یازدهمین سالگرد درگذشت ایرج زهرابی روز شنبه هجدهم آبان از ساعت ۳ بر مزار آن مرحوم در آرامگاه تازه آباد رشت برگزار خواهد شد.