داماش در واپسین دقایق نبرد بالای جدول را واگذار کرد.

به گزارش وارش اسپرت – رسانه هواداران داماش گیلان، در چهارچوب هفته بیستم رقابت‌های لیگ دو فوتبال باشگاه‌های کشور و از گروه ب این مسابقات، تیم فوتبال داماش گیلان در دیداری دور از خانه برابر تیم مدعی و صدرنشین گروه یعنی نفت و گاز گچساران قرار گرفت که در نهایت این بازی با گل دقایق پایانی به سود تیم میزبان خاتمه یافت.

با این نتیجه و در فاصله ۶ هفته به اتمام مسابقات، اختلاف نفت و گاز گچساران با تیم دوم یعنی داماش گیلان به ‍‍۱۱ امتیاز رسید تا بدین ترتیب نماینده استان کهگیلویه و بویر احمد تقریبا کوله بار صعود خود به لیگ یک را ببندد.

پس از نفت و گاز گچساران ۴۶ امتیازی و داماش گیلان ۳۵ امتیازی، شهید قندی یزد با ۳۵، شهرداری نوشهر با ۳۴ و شهدای رزکان کرج نیز با ۳۴ امتیاز قرار دارند تا بدین ترتیب جنگ اصلی گروه دوم لیگ دو برای کسب سهمیه پلی آف احتمالا ما بین این چهار تیم باشد.

داماش گیلان قرار است دیدار بعدی خود را چهارشنبه ۹ فروردین ‍۱۴۰۲ برابر شهرداری بم برگزار کند. این دیدار که به میزبانی داماش برگزار خواهد شد، در صورت رفع اشکالات نور استادیوم سردار جنگل و یا مهیا بودن شرایط استادیوم عضدی در یکی از این دو استادیوم شهر رشت برگزار خواهد شد و در غیر این صورت در استادیومی دیگر در گیلان انجام می شود.

 

ترکیب داماش گیلان: اشکان توانا، مهرام دامادی، حسین خیری، بهتاش میثاقیان، الیاس صالحی (سجاد قلی بیگی از ۵۴)، سعید طالبی، محمد رستمی، سیامک علیزاده، علی مصطفایی (نصرالله درفشی از ۶۶)، علیرضا امیرخانی، سید علی یحیی زاده (احسان محروقی از ۹۰)

در حاشیه:

-بازی زیر بارش شدید باران در ورزشگاه شهدای نفت گچساران برگزار شد.

-به دلیل آبی بودن رنگ لباس تیم میزبان، داماش گیلان در این بازی از لباس دوم خود به رنگ سفید استفاده کرد.