داماش در حالی که تنها کمتر از ۲ دقیقه تا اولین پیروزی خارج از خانه‌ خود و‌خروج از منطقه قرمز جدول فاصله داشت، به یک امتیاز قناعت کرد.
به گزارش وارش اسپرت – رسانه هواداران داماش گیلان، در چهارچوب هفته سی‌ام از رقابت‌های لیگ یک فوتبال باشگاه‌های کشور داماش گیلان عصر امروز (چهارشنبه) مهمان تیم نفت مسجدسلیمان در خوزستان بود که این دیدار مهیج در‌پایان با نتیجه تساوی دو بر دو خاتمه یافت.

گل‌های این بازی را امیر حسین یوسفی در دقیقه ۵ و سجاد قلی بیگی در دقیقه ۱۷ از روی نقطه پنالتی برای داماش گیلان به ثمر رساندند و محمدرضا خدری در دقیقه ۷۴ و رضا رضایی در دقیقه ۵+۹۰ برای نفت مسجد سلیمان گلزنی کردند.‌

لازم به ذکر است، داماشی‌ها از دقیقه ۸۵ با اخراج کمیل حیدری بازیکن تعویضی خود ۱۰ نفره شد. همچنین محمدرضا مهدوی مربی داماش نیز پس از این‌ اتفاق، از کنار زمین اخراج شد.

داماش با کسب این تساوی ۲۴ امتیازی شد و در جایگاه ۱۶ جدول لیگ‌یک باقی‌ ماند.
داماشی‌ها از ساعت ۱۷:۳۰ پنجشنبه هفته آینده در استادیوم شهید عضدی رشت پذیرای مس‌سونگون‌ خواهند بود.

ترکیب داماش گیلان :  سعید ابراهیم‌پور، آرمان لطف خدا، مجتبی بیژن (از ۷۵ عماد میرجوان)، سعید دلاور، پژمان نجات، بلال میرزاعلی، محمد رستمی، سجاد قلی بیگی (از ۶۷ آرمین انبساطی)، رضا زاهدتبار (از ۶۷ حسین خیری)، رضا پورمهدی (از ۵۸ کمیل حیدری)، امیرحسین یوسفی (از ۵۷ سپهر سیمان‌پور).