علی نظیف کار که در چند بازی اخیر داماش گیلان بازی های خوبی را به نمایش گذاشته است در باره بازی داماش با سایپا می گوید :سایپا یک تیم خوب با مربیان خوب و بازیکنان خوب است و طبیعی است که این بازی ، دیدارسختی خواهد بود اما ما برای پیروزی می رویم تا در دور بعدی در برابر  پرسپولیس در ورزشگاه آزادی قرار بگیریم و همین موضوع نیز انگیزه تیم و بازیکنان را برای برد بیشتر می کند . ما تمام تلاشمان را می کنیم تا بهترین خط دفاع لیگ یک را داشته باشیم و سعی می کنیم که برای خط دفاع مشکلی پیش نیاید.

 

نظیف کار در باره بازی در عضدی و هواداران می گوید : ما اول از همه از هواداران تشکر می کنیم . بازی با سایپا در عضدی و در شهر برگزار می شود و تماشاگران و هواداران لازم نیست تا مسافت زیادی را طی کنند لذا از آن ها دعوت می کنیم تا به استادیوم بیاند چون با تشویق آن ها ما و بازیکنان روحیه می گیریم تا ان شاء الله پیروز از میدان خارج شویم.

 

به ادامه مطلب مراجعه کنید»»»

 

 

 

 

وی در خصوص تمرینات و کادر فنی گفت : تمرینات خوبی را در دو هفته اخیر پشت سر گذاشتیم و خدا را شکر در خط دفاع برای بازی با سایپا محروم و مصدوم نداریم ، کادر فنی هم در این روزها با دقت تمرینات را زیر نظر داشته اند و با آمدن افشین ناظمی  به عنوان یکی دیگر از مربیان بومی مجموعه کامل تری شده اند به خصوص آن که ناظمی با بچه ها نزدیک هستند و وی کمک می کند تا کادر فنی و ماریان پوشنیک هماهنگی فنی بیشتری با بازیکنان داشته باشد و انشاء الله با همین کادر فنی نتایج خوبی در جام حذفی بگیریم و به لیگ برتر هم صعود کنیم.

 

منبع :داماش ایرانیان