پس از اینکه در روزهای اخیر بین باشگاه داماش گیلان و خونه به خونه بابل کشمکش هایی بر روی علیرضا نظیفکار بود، سرانجام نظیفکار بر خلاف میلی باطنی اش، مجبور به رفتن به بابل شد تا نتواند فصل 94-95 را در تیم شهرش بازی کند.

علیرضا نظیفکار در این رابطه به خبرنگار وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان گفت: من اول فصل با تیم مس کرمان قرارداد امضا کرده بودم، البته قبلش هم خیلی دوست داشتم که به داماش بیایم و دلم برای بازی کردن در عضدی و مقابل آن همه هوادار تنگ شده بود اما متاسفانه هیچ جوابی از باشگاه نشنیدم و باشگاه هم در اوج بلاتکلیفی مالکیتی بود.

 

وی ادامه داد: بعد از اینکه شنیدم داماش قرار است به خریداری جدید واگذار شود، تصمیم گرفتم تا از مس کرمان جدا شوم و بیایم به تیم شهر خودم کمک کنم ولی شرایط به نحوی پیش رفت که آمدن آقای بهشتی منتفی شد. روز آخر نقل و انتقالات بود که باشگاه خونه به خونه با من تماس گرفت و رفتم آنجا قرارداد بستم و دو روزی را هم در اردوی کرج با آن تیم بودم تا آنکه یک روز تعطیلی خورد و به رشت آمدم.

 

 

وی افزود: از داماش به من گفتند که وضعیت باشگاه مشخص شده است و کسی است که با بازیکنان قرارداد ببندد و از من خواستند که به داماش بیایم. من هم رفتم باشگاه و قرارداد امضا کردم و حتی به عوامل باشگاه خونه به خونه زنگ زدم که یک سری مشکلات شخصی دارم و دوست دارم در شهر خودم فوتبالم را ادامه بدهم.

نظبفکار در ادامه اظهار داشت: این موضوع گذشت تا آنکه باشگاه خونه به خونه از من شکایت کرد و دو روز قبل هم به فدراسیون فوتبال رفتم و آقای عابدینی و محمودی هم پیگیر کارهای من بودند. من در فدراسیون هم گفتم که دوست دارم در داماش بازی کنم تا اینکه دو روز قبل از باشگاه خونه به خونه با من تماس گرفتند و گفتند که آقای عابدینی موافقت کرده است که شما به بابل بیایی و حاج آقا منتظر تماس شماست.

 

علیرضا نظیف کار

 

مدافع پیشین داماش گیلان ادامه داد: من به حاج آقا عابدینی زنگ زدم که گفتند یک سری از دوستان ما بسیج شده اند و دائم زنگ میزنند تا رضایت بدهم که علی نظیفکار برای خونه به خونه بازی کند. من در جواب گفتم دوست ندارم به بابل بروم و دوست دارم در شهر خودم بازی کنم بعد از آن آقای عابدینی با لحن خاصی گفتند اگر خودت دوست داری منتظر باش تا من کارت را درست کنم!

نظیفکار گفت: اگر دوست نداشتم که قراردادم را با مس کرمان فسخ نمی کردم یا زیر قراردادم با خونه به خونه نمی زدم تا با این شرایط به داماش بیایم. دوست داشتم با تمام وجودم برای تیم شهرم بازی کنم. حالا نمی دانم توان این را نداشتند که کارم را درست کنند تا به داماش بیایم یا اینکه تمایلی به حضور من در رشت نداشتند!

 

وی گفت: من یک ماه به خاطر داماش از مسابقات دور ماندم و سه هفته با این تیم تمرین کردم که شاید هیچ بازیکنی این کار را نکند. منتی هم نیست چون به خاطر شهرم بر روی تمام این اتفاقات چشم پوشی کردم اما دیدم باشگاه داماش تمایلی به حضور من ندارد و از حرف های باشگاه متوجه شدم که نمانم بهتر است.

نظیفکار در پایان گفت: لازم است تشکری داشته باشم از تمام کسانی که در این مدت تلاش کردند تا به تیم شهر خودم برگردم و ان شاالله در آینده بتوانم جواب این محبت ها را با بازی در داماش گیلان بدهم.

 

منبع: www.varesh-sport.com

وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان

 

 

علیرضا نظیف کار، نظیفکار، سایت هواداران داماش گیلان، خونه به خونه بابل، damash،