علی نظرمحمدی دروازه بان 31 ساله داماش شهر باران که همگان او را با لقبی که هواداران این تیم از سال ها قبل به وی دادند یعنی علی چیلاورت در فوتبال رشت میشناسند.

نظرمحمدی در طول دوران بازیگری اش چندین بار به باشگاه های مختلف غیر رشتی از جمله مس، ملوان و استیل آذین پیوسته اما در نهایت به رشت برگشته و در تیم های استقلال شهردای رشت، پگاه و داماش گیلان آمده است که در واقع هر 3 تیم از بنیان یک تیم ایجاد شده است.

گلر خبر ساز داماش هرگاه در لیگ سطح اول ایران بوده به نوعی مورد توجه رسانه ها بوده است. دیروز و در اواخر بازی و بعد از بازی و بعد از نمایش ضعیف میلوش با شعار علی چیلاورت از سوی هواداران تشویق شد تا به سراغ او برویم…

 

*خسته نباشید علی آقا بازی چطور بود؟

تیم ما بازی خوبی رو از خودش ارائه داد و دیدید که از تربیت سر تر بودیم…

 

*چرا شما توی ترکیب تیم نیستید؟

من که البته به شما نمیتونم بگم که چرا توی ترکیب هستم یا نیستم، ترکیب تیم رو سرمربی تیم مشخص میکنه. من فقط وظیفه دارم تا توی تمرینات شرایط آمادگی خودم رو حفظ کنم و کارایی خودم رو نشون بدم . این سرمربی هست که تصمیم نهایی رو میگیره که چه کسی بازی کنه و چه کسی بازی نکنه و در نهایت هم خودش پاسخگو خواهد بود.

 

*هواداران خیلی دوست دارند که شما تو ترکیب باشید، متاسفانه میلوش هم نشون داده که دروازه بان شش دانگی نیست. حتی تو بازی های تدارکاتی و از جمله بازی نساجی و در دقایقی که شما توی بازی بودید به نظر شخصی خودم شما بهتر بودید. آیا سرمربی به شما اعتقاد نداره و اهداف تاکتیکی رو دنبال میکنه یا مسائل دیگه ای وجود داره؟!!

دو سه تا سوالتون با هم ادغام شده بود که من بهشون پاسخ میدم.این که هواداران دوست دارند تا من تو دروازه باشم در واقع این نشون میده که هواداران به من لطف دارند،من هم توی زندگی ورزشی خودم هر چیزی رو که دارم مدیون هواداران خوب داماش هستم.

در مورد بازی نساجی بله من تو تموم بازی های تدارکاتی که انجام دادم سعی کردم که به خوبی کارایی خودم رو نشون بدم اما باز هم میگم این که چه کسی ترکیب رو مشخص کنه فقط سرمربی هست. این که میلوش دروازه بان شش دانگی هست یا نیست و این که کدوم مون تو دروازه باشیم رو سرمربی تیم مشخص میکنه و شما میتونید از ایشون بپرسید تا به یه جواب بهتری برسید.

 

متن کامل مصاحبه را در ادامه مطلب مشاهده کنید:

»»»

*البته آقای پوشنیک خیلی کم مصاحبه میکنند،و فقط چند مصاحبه کوتاه از ایشون روی خبرگزاری ها هست. به نظر شما ایشون میتونند توی رشت موفق بشن؟ 3 تا بازی و 3 تا مساوی…

…والله من به عنوان بازیکن تمام تلاشم رو میکنم تا تیم موفق بشه و…

 

*…نظر شخصیتون رو راجع به این سوال چیه؟!

ایشالا. تلاش میکنیم که این اتفاق بیفته…

 

*ترکیب رو چطور میبینید؟تو این بازی افشین چاوشی نبود…

افشین رو که همونطور که خودتون دیدید تو بازی با سایپا در دقیقه 25 مصدوم شد و سر تاسر هفته رو هم تمرین نکرد و امروز هم به همین علت تو ترکیب حضور نداشت.

 

*ممنون از شما. ایشالا تو بازی های بعدی شما رو ببینیم.

ممنون

 

 

مصاحبه از: 2atishe