سرمربی سابق داماش گیلان گفت: انشاالله تیم داماش با پیروزی در دیدارهای بعدی بتواند نتایج گذشته خود را برای هواداران سینه سوخته داماش جبران کند.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، پس از پیروزی داماش گیلان در دیدار شش امتیازی برابر گل‌گهر سیرجان علی نظرمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: به شخصه این پیروزی برایم بسیار مسرت‌بخش بود و بعد از شنیدن برد داماش در سیرجان به یاد چهار سال پیش افتادم که توانستیم در سیرجان جواز حضور نماینده فوتبال رشت در لیگ برتر را بگیریم.

 

سرمربی سابق داماش گفت: این پیروزی حاصل تلاش، فعالیت‌های روحی و روانی و البته فنی کادر فنی بر روی بازیکنان جوان داماش بوده است که باید به چنین کاری در این مدت کوتاه دست مریزاد گفت.

 

نظرمحمدی در ادامه گفت: اما این جایگاه واقعی داماش گیلان نیست و انشاالله تیم داماش با پیروزی در دیدارهای بعدی بتواند نتایج گذشته خود را برای هواداران سینه سوخته داماش جبران کند، زیرا این هواداران حق‌شان نیست که با امیدواری پا به استادیوم می‌گذارند اما با ناامیدی به خانه‌هایشان بر می‌گردند.

 

دروازه بانان فوتبال رشت

 

دروازه‌بان اسبق و محبوب فوتبال رشت با اشاره به عملکرد خوب گلر جوان داماش در اولین تجربه خود برابر گل‌گهر گفت: میلاد پورقلی با درخشش خود در برابر گل‌گهر این ادعا را ثابت کرد که فوتبال رشت همیشه مهد گلرهایی صاحب نام است و در تمام ادوار، فوتبال رشت گلرهای توانایی داشت که متاسفانه شاهد بودیم که در سه سال حضور داماش گیلان در لیگ برتر از این پتانسیل استفاده نشده بود.

 

 

وی ادامه داد: عملکرد خوب بهنام لایقی‌فر بعد از آنکه در زمان سرمربیگری‌ام به وی بها داده شد و همچنین میلاد پورقلی که امسال به عنوان دروازه‌بان سوم در لیستی که برای فصل جاری ارایه دادم جای گرفت و درخشش میلاد پورقلی و تمام دروازه‌بانان این شهر برایم لذت‌بخش است.

 

نظرمحمدی در پایان گفت: امیدوارم در سال آینده شرایط فرق کند و با حمایت مسئولین استان مشکلات تیم محبوب شهرباران برطرف شود تا این تیم به مانند سه دهه اخیر از اعتبار فوتبال رشت در سطح اول فوتبال کشور دفاع کند.