حدود چهار دهه از حضور باشگاه داماش گیلان که پیش از این با نام های استقلال رشت و پگاه گیلان در سطح نخست فوتبال کشور حضور داشت، می گذرد.

در این سال ها حدود هشت نفر در برهه های گوناگون بر مسند مدیرعاملی این باشگاه لاجوردی پوش شهرباران تکیه زدند که با توجه به کارنامه مدیریتی این اشخاص در دوران مدیریت شان در باشگاه به پنچ گزینه نهایی برای حضور در نظرسنجی رسیدیم.

در این نظرسنجی بهترین مدیرعامل سال های اخیر باشگاه داماش را از نگاه شما به رای گیری قرار دادیم که در ادامه چکیده ای کوتاه از نقاط قوت مدیران اسبق باشگاه داماش را می خوانید:

 

*مهندس الطافی:
اولین مدیرعامل استقلال رشت و از هیات موسسین ریشه ی داماش کنونی که فوتبال رشت در زمان مدیرعاملی مهندس الطافی توانست برای اولین بار به سطح نخست فوتبال کشور صعود کند.

 

*مهندس زهرابی:
مدیری با سبقه طولانی در عرصه های گوناگون مدیریتی استان که آوازه ی مدیریتی اش در فوتبال و لابی های قدرتمندش با فدراسیون از وی مدیری بی بدیل در تاریخ فوتبال گیلان ساخته است.

 

*مهندس افشاریان:

اولین مدیرعامل صنایع شیر ایران برای باشگاه ورزشی پگاه که اکثر بازیکنان جوان امروز داماش ثمره سرمایه گذاری ایشان بر فوتبال پایه ای فوتبال رشت است.

 

*دکتر شاد:
تنها مدیرعامل تاریخ باشگاه داماش که هیچ گاه سابقه سقوط با این تیم را نداشته است و بهترین نتایج فوتبال رشت(نائب قهرمانی جام حذفی) در دوره مدیریتی ایشان اتفاق افتاد.

 

*مهندس عابدینی:
مدیرعامل مورد وثوق امپراطوری امیرمنصور آریا که طلسم بقای دو ساله حضور تیم های رشتی در لیگ برتر توسط ایشان به سه سال ارتقا یافت و نکته قابل توجه دیگر کارنامه مدیریتی مهندس عابدینی در داماش کسب رتبه هفتمی لیگ برتر که بهترین رتبه کسب شده ی یک تیم گیلانی(به همراه ملوان) در لیگ برتر بوده است.

 

پی نوشت: شما می توانید از طریق وب سایت، کانال تلگرام یا صفحه اینستاگرام در نظرسنجی وارش اسپرت شرکت نمائید.