وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : کنفرانس خبری پیش از بازی تیم های آلومینیوم المهدی هرمزگان و داماش گیلان با حضور اکبر میثاقیان و امید هرندی سرمربیان دو تیم در بندرعباس برگزار شد.

 

هرندی : در داماش چیزی به نام استراتژی دفاعی وجود ندارد

 

سرمربی تیم داماش گیلان با بیان اینکه تیم‌هایی که از میثاقیان سراغ دارد، تیم‌های دونده و سرسختی هستند، گفت:‌ تیم آلومینیوم در دفاع وسط و آخر، بازیکنان بلند قد و خوبی دارد.

امید هرندی در نشست خبری ماقبل بازی آلومینیوم با تیم داماش که از ساعت 22 چهارشنبه در ورزشگاه 22 هزار نفری خلیج فارس بندرعباس برگزار می‌شود در پاسخ به سؤالی که آیا تیمش در بندرعباس دفاعی بازی می‌کند یا خیر، اظهار داشت: در تیم داماش چیزی به نام استراتژی دفاعی وجود ندارد . از آنجایی که مردم ایران و به ویژه جنوبی‌ها به فوتبال هجومی علاقه بیشتری دارند و سیستم فوتبال تیم داماش نیز هجومی است، مطمئنا تماشاچیان بندرعباسی فردا بازی خوبی را از دو تیم آلومینیوم و داماش گیلان خواهند دید.

 

سرمربی تیم داماش گیلان افزود: آلومینیوم تیم بسیار خوبی است و بنده مطمئن هستم بر خلاف بازی با استقلال که می‌طلبید آلومینیوم یارگیری من تو من داشته باشد فردا در بندرعباس در مقابل داماش بازی هجومی و رو به جلویی را ارائه خواهد داد.

 

متن کامل کنفرانس در ادامه مطلب

 

وی در ادامه گفت : با توجه به اینکه اغلب بازیکنان آلومینیوم هرمزگان نیز از استان‌های دیگر جذب شده‌اند،‌ از همین رو گرمای هوا بر روی کار هر دو تیم به یک اندازه تاثیر می‌گذارد.البته صد درصد گرما برای تیم ما مشکل ایجاد می‌کند اما امیدواریم با توجه به زمان بازی فردا شب هوای بندرعباس بهتر باشد.

 

به گفته وی تیم آلومینیوم در دفاع وسط و آخر دفاع خیلی خوب و بازیکنانی بلند قد در این خطوط دارد که این امر نفوذ را برای تیم داماش سخت‌تر می‌کند.

هرندی اضافه کرد: تیم‌های میثاقیان همیشه دونده بودند و این تیم نیز در بازی با استقلال نشان داد که از دوندگی بالایی برخودار است.

وی افزود:‌ سیستم داماش برای بازی فردا هجومی خواهد بود و می‌دانیم که بازی سختی را در پیش داریم. به نظر بنده آلومینیوم در بازی با استقلال بخش اعظمی از توانایی‌هایش را به کار نگرفت چراکه این تیم،‌ تیمی قدرتمند است. آلومینیوم هرمزگان چندین بازیکن تکنیکی دارد که بیشتر بر روی این موضوع کار کرده‌ایم. بنده فکر می کنم در صورت غلبه با گرما می‌توانیم با کار گروهی بازی خوبی را در بندرعباس ارائه دهیم.

 

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود افزود: شور و تشویق و هیجان توسط تماشاچیان بخشی از فوتبال است. من مطمئنم اگر داماش فردا خوب بازی کند بندرعباسی‌ها به دلیل علاقه‌زیادی که به فوتبال زیبا دارند، این تیم را نیز تشویق می‌کنند.

 

 

میثاقیان: حاضرم گردنم را بزنم اما آلومینیوم در لیگ بماند!

 

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم المهدی هرمزگان گفت: حاضرم گردنم را بزنم اما آلومینیوم المهدی هرمزگان در لیگ برتر بماند!

اکبر میثاقیان بعدازظهر امروز در نشست خبری پیش از دیدار با داماش گیلان، با بیان اینکه این دیدار نخستین مسابقه تاریخ استان هرمزگان در لیگ برتر است، اظهار کرد: شور و شعف خاصی در استان هرمزگان به واسطه حضور آلومینیوم در لیگ برتر ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه دیدار سختی برابر داماش گیلان بازیکنانش تجربه خواهند کرد، تصریح کرد: آب و هوای گرم بندرعباس موجب شده علاوه بر حریفان، گرما را به عنوان رقیب دیگری داشته باشیم که این موضوع کار ما را دشوار کرده است.

 

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم المهدی هرمزگان در خصوص اظهارات سرمربی داماش گیلان مبنی بر پیروزی در دیدار با نماینده هرمزگان، اضافه کرد: مربیان برای ایجاد انگیزه در بین بازیکنان باید از اینگونه وعده ها دهند تا بتوانند در زمین حریف را به سختی بیاندازند همانطور که من هم اگر مقابل برزیلم بازی کنم از پیروزی صحبت می کنم.

میثاقیان در خصوص عملکرد مهاجمینش در دیدار برابر استقلال تهران، خاطرنشان کرد: بازیکنان ما همگی جوان و با انگیزه هستند و دیدار با استقلال استرس خاص خود را داشت وگرنه بازیکنانم عملکرد مناسبی داشتند و از آن ها راضی ام.

 

 

وی همچنین در خصوص نمایش تیم استقلال تهران گفت: آن ها با وجود میزبانی و حضور 50 هزار هوادار خود اما هیچ موقعیتی را بر روی دروازه ما نداشتند و شاید تنها شوت جان واریو کارگشای گره تیم استقلال بود وگرنه بازی به تساوی کشیده می شد.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم المهدی هرمزگان همچنین در خصوص 4.5 سهمیه سقوط کننده به لیگ برتر اظهار کرد: مانند فیلم یک فیلم با دو بلیط سهمیه سقوط به لیگ یک نیطز افزایش یافته است و مرا به یاد این فیلم انداخت!

میثاقیان اضافه کرد: به هیچ وجه به جام حذفی فکر نکرده و نمی کنم و حذف این مسابقات هیچ تأثیری بر تیم ما ندارد زیرا برای سال نخست در لیگ برتر باید برای بقا بجنگیم.

 

وی در پایان با بیان اینکه همه کادرفنی و بازیکنان بومی هستند، خاطرنشان کرد:همگی برای افتخار استان می جنگیم و برای رسیدن به این هدف دور هم جمع شده ایم.

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید